حفاری‌های آب و فاضلاب در زنجان رها شده است

رئیس شورای شهر زنجان گفت: حفاری‌های زنجان به دلیل عدم انشعاب گیری شهروندان در زمان‌های اولیه حفاری رها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در نقاط مختلف شهر حفاری انجام داده و آن‌ها را متأسفانه رها کرده که این موضوع سبب اعتراض شهروندان شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل طولانی شدن این حفاری‌ها و ایجاد مشکلات بیشتر عدم انشعاب گیری شهروندان در زمان‌های اولیه حفاری است، افزود: شهروندان برای رعایت حال سایر همسایگان خود هرچه سریع‌تر نسبت به انشعاب گیری اقدام نمایند.

رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از این دست شهرداری باید مجوز حفاری‌های بعد را کنترل شده بدهد.

همچنین عضو شورای شهر زنجان در این جلسه با اشاره به ساماندهی و امکان تبلیغ مناسب برای تمامی کاندیداهای انتخابات مجلس اظهار کرد: در این زمینه تشکیل یک کمیته برای ساماندهی و برنامه‌ریزی این موضوع نیاز است و باید تشکیل شود.

عباس راشاد درباره آخرین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زنجان، خاطرنشان کرد: پروژه سرمایه‌گذاری مهدوی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان تا به امروز ۵۰ درصد و پروژه سرمایه‌گذاری پارکینگ طبقاتی تا ۵۲ درصد پیشرفت فیزیک داشته است.

وی افزود: با شرکت ایرانسل نیز قرارداد یک‌ساله برای ایجاد ۵۲ کیلو متر فیبر نوری داریم که تا به امروز پیشرفت خوبی داشته است.

در پایان این جلسه شورای شهر از علی دوستی پاکبان امین شهر زنجان که مدتی قبل مقدار قابل توجهی پول پیدا کرده و آن را تحویل مسئولان داده بود، تقدیر شد.

کد خبر 400536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.