احداث پارک ۵ هکتاری «شهروند» در صباشهر

شهردار صباشهر گفت: پروژه پارک پنج هکتاری شهروند با سرعت قابل قبولی در حال احداث است.

به گزارش ایمنا، امیر کریمی توجه به ارتقاء سرانه های تفریحی و فضای سبز را یکی از برنامه‌های  شورای اسلامی شهر و شهرداری صباشهر برشمرد و با اشاره به پروژه پارک شهروند، اظهار کرد:خوشبختانه تمهیدات لازم جهت مشارکت در ساخت و بهره‌برداری از این پروژه ارزشمند در نظر گرفته شده و تلاش مدیریت شهری در جهت بهره‌برداری از این پروژه جهت ارتقاء سرانه فضای سبز و تفریحی صباشهر است.

وی استفاده ازمشارکت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها را از سیاست‌های اجرایی این شهرداری برشمرد و افزود: در مورد جذب سرمایه‌گذارهای لازم برای اجرای طرح‌ها برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و تلاش می‌کنیم که خروجی این اقدامات ثمره‌ای ارزشمند و مفید برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

شهردار صباشهر پروژه پارک شهروند را از طرح‌های متمایز در غرب استان تهران عنوان کرد و تصریح کرد: اجرای پیست دوچرخه‌سواری، استخر، آمفی تئاتر، آبنماهای مختلف، سوله ورزشی، سوله بحران برای مواقع مورد نیاز)، رستوران، سرویس بهداشتی، کمپین‌های مختلف، زمین‌های بازی مختلف برای کودکان، زمین‌های ورزشی، پد هلی‌کوپتر و ساخت دیگر محیط‌های مورد نیاز از قابلیت‌های کاربردی این پارک است.

کریمی گفت: مسئولان و مدیران شهری هماهنگی‌های لازم جهت توسعه شهر را در برنامه‌های خود به جد پیگیر هستند و امیدواریم با مشارکت، همراهی و تعامل شهروندان به اهداف پیش رو دست یابیم.

کد خبر 400224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.