بهترین دوربین‌های ورزشی ۲۰۱۹

دوربین‌های ورزشی، برای تصویربرداری لحظه‌ای هنگام انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین‌های ورزشی (Action Camera)، دوربین‌های کوچک ضد آبی است که افراد می‌توانند در زمان اسکی‌کردن، غواصی و یا دوچرخه‌سواری همراه خود داشته باشند. این دوربین‌ها دارای بدنه بسیار محکم و قوی‌ بوده که در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه بسیار مقاوم است؛ بیشتر این دوربین‌ها قابلیت اتصال به تجهیزات ورزشی نظیر کلاه ایمنی و دوچرخه را دارد. در ادامه به معرفی بهترین دوربین‌های ورزشی ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

Gopro Hero7 Black

دوربین Gopro Hero7 Black توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد؛ چنانچه کیفیت دوربین را به p1080 تغییر دهید، می‌توانید با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. صفحه نمایش این دوربین دو اینچ بوده و از روشنایی و وضوح قابل قبولی برخوردار است. علاوه بر این، دوربین Gopro Hero7 Black دارای لرزش‌گیر الکترونیکی است، بنابراین می‌توان به راحتی حین حرکت از آن استفاده کرد. این دوربین را می‌توانید بدون نگرانی تا عمق ۱۰ متر، زیر آب ببرید.

Gopro Hero8 Black

دوربین Gopro Hero8 Black نسبت به مدل قبلی باریک‌تر، اما پهن‌تر و بلندتر از آن است؛ Gopro Hero8 Black به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز بوده و از تثبیت‌کننده ویدیویی HuperSmooth20 بهره مند است که می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کند. این دوربین دارای پوشش ضد آب و ضد ضربه بوده و پردازنده مورد استفاده آن GP1 و محصول شرکت Gopro است.

DJI Osmo Action

دوربین DJI Osmo Action دارای دو نمایشگر با وضوح بالا و قابلیت فیلم‌برداری 4K است؛ نمایشگر اصلی دوربین که در قسمت پشت آن قرار دارد، ۲.۵ اینچ است. علاوه بر این یک دوربین ۱.۴ اینچی نیز در قسمت جلوی دوربین قرار دارد که می‌تواند تصاویر و ویدیوهای سلفی را ضبط کند. بدنه DJI Osmo Action از جنس پلاستیک محکم بوده، وزن این دستگاه نیز ۱۲۴ گرم است که در مقایسه با دوربین Gopro Hero7 Black، تقریبا هشت گرم کمتر است. این دوربین ضد آب و ضد ضربه به راحتی می‌تواند تا عمق ۱۱ متری زیر آب قرار گیرد.

Yi 4K Action Camera

دوربین Yi 4K قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را داشته و یک لنز با زاویه دید ۱۵۵ درجه روی آن قرار دارد؛ این دوربین مجهز به یک نمایشگر ۲.۱۹ اینچی لمسی بوده و کاربران می‌توانند از این طریق کادر تصویر خود را تنظیم کنند. دوربین Yi 4K مجهز به باتری ۱۴۰۰ میلی آمپری ۴.۴ ولتی است که با استفاده از آن می‌توان ۱۲۰ دقیقه فیلم‌برداری کرد.

کد خبر 400203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.