توضیح عابدی در خصوص انصراف از شرکت در انتخابات مجلس

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انصاف نیست با طرح عدم بکارگیری بازنشستگان موافق باشم اما برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوم.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دلایل ثبت نام نکردنش در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: در مجلس دهم قانونی با عنوان عدم به کارگیری بازنشستگان در دولت، تصویب شد که بنده پیشنهادی با عنوان مشمول شدن این قانون برای نمایندگان مجلس دادم که در مجلس شورای اسلامی مورد استقبال نمایندگان قرار نگرفت و رد شد.

وی افزود: از نظر اخلاقی خود را مقید می دانم که انصاف نیست نمایندگان مجلس که بازنشسته هستند به کار خود ادامه دهند. بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی هستم و انصاف نیست با طرح عدم بکارگیری بازنشستگان موافق باشم اما برای دومین بار برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوم، توصیه می کنم افرادی که در مجلس دهم بازنشسته هستند از ورود مجدد به پروسه انتخابات خودداری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر انقلاب در گام دوم تاکید کردند که باید به جوانان میدان داد، به عنوان یک نماینده موظفم تا آن لحظه که در مجلس حضور دارم تجربیات خود را به جوانان انتقال دهم.

وی ادامه داد: وظیفه خود می دانم آنچه را در طول عمرم در دانشگاه ها آموختم برای انتقال به نسل جوان دریغ نکنم و تا آنجایی که فضای تدریس در دانشگاه ها برایم ایجاد شود به تدریس می پردازم.

کد خبر 400127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا بی ریائی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    درود بر استاد گرامی با اخلاص که میشه الگوی زندگی برای این حقیر هستید.