جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس کاندیدا معرفی نمی‌کند

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز، گفت: این تشکل نه برای تهران و هیچ شهر دیگری کاندیدا معرفی نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مصطفی پورمحمدی در خصوص اینکه آیا جامعه روحانیت مبارز لیستی از کاندیدا برای مجلس شورای اسلامی ارائه می کند یا خیر، گفت: در جلسات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصمیم بر این است که ما نه برای تهران و هیچ شهر دیگری در کشور کاندیدای معرفی نخواهیم کرد.

وی افزود: ما یک وظیفه داریم که همه مردم را دعوت کنیم به حضور و مشارکت فعال در انتخابات و برای حق تعیین سرنوشتشان هم حضور پیدا کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: باید مردم را هدایت بکنیم به انتخاب خوب ، بهترین ها ، آن افرادی که برای کشور و خود مردم مفید باشند و به آرمان ها ، مصلاح و منافع ملی خوب بیاندیشند.

پورمحمدی ادامه داد: به نیروی های ارزشی ، متدین ، مومن ، انقلابی و وفادار به نظام و رهبری هم توصیه کردیم که شما با هم متحد شوید و جمع بشوید ، ما از وحدت ، هماهنگی و انسجام شما حمایت می‌کنیم ؛ اگر به این جمع بندی رسیدند طبعا از مردم هم دعوت می کنیم که به این جمع مومنین و بهترین ها رای بدهند.

وی اظهار کرد: مواردی که ذکر کردم ، مواردی بوده که در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گرفته شده و همین روال را هم ان شاءالله ادامه خواهیم داد.

کد خبر 400121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.