پلیس مترو در اصفهان راه‌اندازی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تسریع در راه‌اندازی پلیس مترو اصفهان را بر اساس آنچه در قانون پیش‌بینی شده است خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز دانشجو به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان باید همواره سرزندگی، امید، نشاط و مسئولیت پذیری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: امیدواریم جنبش‌های دانشجویی همچنان پابرجا باشد و شاهد تاثیر آن در کشور باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان به اظهارنظری از شهید بهشتی در خصوص دانشجویان اشاره کرد و گفت: وی بر این اعتقاد بود که دانشجو از دل جامعه است، دانشجو موذن است و اگر خواب بماند نماز ملت قضا می‌شود.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود دستور رفتار توام با رأفت اسلامی با خانواده جانباختگان اغتشاشات اخیر را صادر کردند، افزود: این دستور ایشان برگرفته از آموزه‌های دینی و به گونه‌ای تبلور چهره رحمانی دین مبین اسلام است و امیدواریم سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

نصراصفهانی با بیان اینکه در هفته گذشته تعیین نتایج پژوهش‌های تعیین سیاهه انتشار آلودگی هوا و سهم هر بخش در ایجاد این پدیده را خواستار شدیم، اظهار کرد: طی هفته گذشته جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر تشکیل و نتایج اولیه در این زمینه اعلام شد.  

 وی ادامه داد: در این شرایط که سهم هر بخش از ایجاد آلاینده‌ها مشخص شده است باید هر بخش بنا بر مسئولیت‌هایی که تعریف می‌شود وظایف خود را انجام دهد تا شاهد کاهش سطح آلاینده‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر یکی از مجموعه‌هایی که آسیب‌ دید مترو بود، اظهار کرد: می توان گفت یکی از دلایل اصلی این اتفاق نبود اقدامات امنیتی در این زمینه بود، با توجه به آنچه در قانون مشخص شده باید پلیس مترو راه‌اندازی شود و از شهردار می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان اصفهان در تونل مترو تردد دارند، اضافه کرد: از این رو ضروری است که هر چه زودتر اقدامات تامین امنیت این مجموعه انجام شود.

نصراصفهانی ضمن قدردانی از شهردار، معاونان وی و کارکنان شهرداری و همچنین شرکت نیک اندیش که سعی کردند آرامش و نظم را به شهر برگردانند، قدردانی می‌کنیم، ادامه داد: اقدام شهرداری در این زمینه قابل تقدیر و توجه بود و توانستیم در کمترین زمان ممکن بر شرایط غالب شویم.

کد خبر 400056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.