برگزاری برنامه «دورهمی» برای کودکان کار کرجی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به برگزاری برنامه دورهمی برای کودکان کار در کرج، گفت: این اقدام در پی تمسخر یک کودک کار در استان البرز و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا زین العابدینی در برنامه رادیویی «شهر» با اشاره به برگزاری برنامه‌ای برای کودکان کار در کرج، اظهار کرد: این اقدام در پی تمسخر کودک کار توسط سه جوان در فردیس انجام شد و هدف از اجرای آن نشان دادن این موضوع است که در دین مبین اسلام و قوانین کشور جمهوری اسلامی تمسخر و اهانت به کوچکترین و کمترین عضو جامعه جرم است و نباید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه تمسخر کودک کار در استان البرز اتفاق ناراحت کننده‌ای بود، عنوان کرد: از ویژگی‌های اصلی ایرانی‌ها میهمان نوازی، کمک به هم نوع و محبت و دوستی است به همین منظور این برنامه را برگزار شد تا به کودکان کار ارج نهاده شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرج عنوان کرد: ساماندهی کودکان کار یکی از وظایف سازمان خدمات شهری است، اما وقتی پدیده کودکان کار وجود دارد، باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی آن گام برداریم و به این قشر کمک کنیم.

وی با اشاره به حضور مدیران شهری در برنامه کودکان، خاطرنشان کرد: این مهم نشان از اهمیت اقشار مختلف شهر برای مدیریت شهری است؛ کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین وظایف شهرداری است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

زین العابدینی گفت: در پی برگزاری برنامه دورهمی برای کودکان کار در کرج، شاهد بازخوردهای مثبتی از سوی شهروندان بودیم که این موضوع نشان از دغدغه مندی مردم ایران به ویژه البرز نشینان دارد.

کد خبر 399892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.