آغاز به کار میدان میوه و تره‌بار یاسوج

شهردار یاسوج گفت: میدان میوه و تره‌بار شهر احیاء شده و به صورت غیررسمی کار خود را آغاز کرده است، این رویداد باعث می‌شود کمک زیادی به عرضه و فروش محصولات کشاورزی تولیدی استان کند، مخاطرات بین جاده‌ای را به حداقل برساند و میوه با کیفیت و ارزان به دست شهروندان برسد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: طبق آمار سرانه مصرف میوه و تره‌بار در یاسوج بالا است و نبود میدان میوه و تره‌بار باعث می‌شد قیمت تمام شده این محصول در این شهر و حومه آن افزایش یابد و حتی میوه بی‌کیفیت با قیمت بالا عرضه شود.

وی عنوان کرد: میدان میوه و تره‌بار شهر احیاء شده و به صورت غیررسمی کار خود را آغاز کرده است، این رویداد باعث می‌شود کمک زیادی به عرضه و فروش محصولات کشاورزی تولیدی استان کند، مخاطرات بین جاده‌ای را به حداقل برساند و میوه با کیفیت و ارزان به دست شهروندان برسد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص میدان میوه و تره‌بار صورت گرفته و آماده افتتاح رسمی این مکان هستیم، گفت: وانت‌بارهایی که میوه و تره‌بار حومه شهر یاسوج را تامین می‌کنند می‌توانند از این میدان استفاده کنند.

مقدم با اشاره به همکاری استانداری، فرمانداری، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: برای کمک به معیشت مردم باید از سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار یاسوج حمایت شود، ضمن اینکه وانت‌بارها و میوه فروش‌های شهر نیز باید بارنامه داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه فعالیت میدان میوه و تره‌بار  این شهر، گفت: این مکان به مدت یکسال به صورت رایگان در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شده و سال‌های بعد شیب ملایمی در قیمت اعمال می‌شود، ضمن اینکه توسعه میدان میوه و تره‌بار در دستور کار است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه شهرداری وظیفه خود در راه‌اندازی این مکان انجام داده است، افزود: اتحادیه میوه و تره‌بار، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها همکاری لازم در میدان میوه و تره‌بار را انجام دهند.

مقدم با بیان اینکه با راه‌اندازی این میدان مافیای میوه و تره‌بار از بین می‌رود، عنوان کرد: با هرگونه تهدیدی که منجر به اختلال در فعالیت میدان میوه و تره‌بار شود برخورد می‌شود.

کد خبر 399861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.