دست از کنترل دانشجو و دانشگاه بردارید

عضو شورای شهر تهران گفت: در روز دانشجو دست از کنترل دانشجو و دانشگاه بردارید و به خواسته‌های صنفی، سیاسی و اجتماعی آنها توجه کنید تا کشور روزهای بهتری را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه پرسشگری و اعتراض دانشجویان برای هر کشوری نعمت است، نوشت: ذهن خلاق، جسور و عالمانه دانشجویان می تواند جامعه را از کرختی، بی تفاوتی و تحجرگرایی رها کند.

وی با تاکید براینکه زندانی کردن دانشجو یعنی به بند کشیدن نوآوری و خلاقیت، افزود: دانشجو در فضای آزاد سیاسی رشد می‌کند و کشور را در مسیر بالندگی قرار می‌دهد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در روز دانشجو دست از کنترل دانشجو و دانشگاه بردارید و به خواسته های صنفی، سیاسی و اجتماعی آنها توجه کنید تا کشور روزهای بهتری را تجربه کند.

همچنین زهرا نژادبهرام دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دانشجویان پیشگامان آینده و توسعه کشور، پیشتازان عرصه مردم سالاری و پرچمداران عبور از تلخی ها و رسیدن به ثبات و پایداری هستند.

وی ادامه داد: جای بسیار تعجب است که پس گذشت سالیان دراز، هنوز در برخی موارد، اعتراضات مدنی آنها برتابیده نمی شود و از تذکراتشان برداشتهای سوء شده و جای استفاده از نظرات و بهره جویی از مشارکتهایشان، با آنها برخورد می‌شود. 

کد خبر 399848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.