مبارزه با فساد اولویت اصلی قوه قضاییه است

معاون حقوقی قوه قضاِیه گفت: مبارزه با فساد لباس، منصب، سمت و خویشاوندی نمی‌شناسد و برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از دهاقان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق امروز (چهارشنبه_۱۳آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: انتظار بحق جامعه امروزی اجرای عدالت است که به طور ویژه از سوی دستگاه‌ها قضایی مورد توجه واقع شده است.

وی با بیان اینکه تحولی اساسی در قوه قضائیه ایجاد شده است، گفت: مردم به مبارزه با فساد و اجرای عدالت بیش از پیش امیدوار هستند و در طول این مدت کوتاه نیز توجه به این خواسته به خوبی دیده شده و انشاالله روند به همین روال پیش خواهد رفت.

معاون امور حقوقی قوه قضاییه تصریح کرد: امروز کم‌کاری‌ها، بی‌تدبیری و انداختن مشکل به گردن یکدیگر سودی ندارد، متاسفانه همچنان شاهد بی‌تدبیری‌هایی هستیم که باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

مصدق اضافه کرد: خدمتگزاران مردم در ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان در ساختمان‌هایی مشغول به خدمت هستند که تقریبا مخروبه شده و وضعیت پرونده‌ها نیز معلوم نیست، اما انشاالله برنامه‌ای بهتر برای آن‌ها باید در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر همکاری سه قوه و دوری از تنش‌های بیجا، اظهار کرد: سران سه قوه باید برای رفع مشکلات به یکدیگر کمک کنند، نه اینکه در برابر هم قرار گیرند.

معاون حقوقی قوه قضائیه از ارایه طرحی برای کاهش مجازات توسط یکی از نمایندگان به مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد و افزود: این طرح در هفته آینده به مجلس ارایه می‌شود.

مصدق اجرای عدالت و مبارزه با فساد را مهم‌ترین هدف دستگاه‌ها قضایی عنوان کرد و گفت: مبارزه با فساد لباس، منصب، سمت و خویشاوندی نمی‌شناسد و اگر خطایی مشاهده شد برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات شوراهای حل اختلاف اظهار کرد : اینکه اعضای شورا از ساعت هفت تا ۱۴:۳۰ کار کنند و ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان حقوق بگیرند برازنده نیست و باید برای آنها برنامه‌ای اتخاذ شود.                                            

کد خبر 399499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.