جمع‌آوری ۴۳۰ بنر و تابلوی غیرمجاز از سطح شهر سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: طرح جمع‌آوری تعداد ۴۰۰ عدد بنر و ۳۰ تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر با هدف ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی اجرا شد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری تعداد ۴۰۰ عدد بنر و ۳۰ تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر با هدف ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی اجرا شد.

وی تصریح کرد: نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز در معابر شهری باعث اغتشاش فضای بصری در سطح شهر می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: تابلوها و بنرهای غیرمجاز علاوه بر آسیب به زیبایی سیما و منظر شهری در پاره از مواقع با ایجاد عدم ایمنی برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تابلوها در مکان های غیرمجاز مثل پیاده‌روها، روی تیرهای چراغ برق، محوطه فضای سبز و روی المان‌های شهری نباید نصب شود؛  اظهارکرد: به همین منظور طرح جمع آوری بنر و تابلوهای تبلیغاتی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

شریفی تاکید کرد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند، اطلاع‌رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود داده می‌شود و در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکنند، تابلوهای غیرمجاز بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی توسط این سازمان از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.  

وی گفت: بعد از ابلاغ اخطاریه به واحدهای صنفی مبنی بر جمع‌آوری تابلو و میله تابلوهای غیرمجاز نصب شده در معابر سطح شهر و عدم توجه آن‌ها به ابلاغیه و اخطاریه‌ها، اقدام به برش‌کاری و جمع‌آوری تابلو و میله تابلوهای غیرمجاز خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز خبر داد و گفت: ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی از دلایل عمده اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ عدد بنر و ۳۰ تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شد، افزود: تابلوهای جمع‌آوری شده در انبار شهرداری نگهداری شده و مراجعان در صورت دریافت تعهد مبنی بر نصب نشدن تابلو غیرمجاز می‌توانند آن را تحویل بگیرند.

شریفی تصریح کرد: طرح جمع‌آوری تابلو و بنرهای غیرمجاز به منظور جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود شهروندان ضمن نصب نشدن تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای طرح همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

کد خبر 399451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.