۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
۳۵ کیلو تریاک در گیلان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۳۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

سرهنگ احدالله احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام مجموعه اقدامات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ادامه داد : پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل شخصی قاچاقچی در شهرستان لاهیجان، ۲۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۶۰ساله به همراه دو همدستش دستگیر شدند. 

احدی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر، یک قاچاقچی را که به همراه همدست خود در سطح شهرستان رشت در حال تردد بود شناسایی کردند ، اضافه کرد : ماموران پلیس خودرو پراید متهمان را متوقف و در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند ، از شهروندان خواست ، هرگونه مورد مشکوک آن را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 399345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.