۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ساماندهی آرامستان گلشن

شهردار گلشن از ساماندهی آرامستان برای تملک قبور خبر داد و گفت: به زودی غسالخانه شهر بطور کاملا بهداشتی بازسازی می‌شود.

حسنعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به اجرای طرح توسعه فضای سبز و پارک‌ها در این شهر، اظهار کرد: پارک شهدای گمنام شهر در دو فاز احداث می‌شود که فاز دوم آن با اعتبار چهار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در این پارک استخر ذخیره آب به حجم ۲۵۰ متر مکعب احداث شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این پارک تا چند ماه آینده به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

شهردار گلشن گفت: مساحت پارک شهدای گمنام این شهر دو هکتار است و برای استفاده معلولان مناسب‌سازی شده است.

رضایی با اشاره به طرح ساماندهی و زیرسازی معابر در بیشتر نقاط این شهر، تصریح کرد: معابر آرامستان شهر و پارک شهدای گمنام در شهریور ماه گذشته آسفالت شد.

وی تصریح کرد: برای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر خاکی شهر به ویژه شهرک میلاد، حدود یکصد میلیارد ریال اعتبار لازم است.

شهردار گلشن از ساماندهی آرامستان برای تملک قبور خبر داد و گفت: به زودی غسالخانه شهر بطور کاملا بهداشتی بازسازی می‌شود.

رضایی افزود: درحال حاضر بیشتر پارک‌ها و فضاهای سبز شهر مجهز به سامانه آبیاری قطره‌ای است و از آب آشامیدنی برای آبیاری استفاده‌ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این شهر سه پارک محله‌ای وجود دارد که مساحت آن‌ها بین یک‌هزار تا چهار هزار مترمربع است، گفت: پارک مهدی‌آباد به لحاظ اینکه همسطح زمین ایجاد شده است نیاز به مناسب‌سازی ندارد، اما برای عبور نابینایان و افراد معلول علاوه براینکه  قسمتی از پیاده‌روها به ردیف موزاییک‌های زرد اختصاص یافته، کلیه حاشیه پارک‌ها نیز مناسب سازی شده است.

کد خبر 399241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.