پردیس‌های سینمایی مهتاب در غرب شهر اصفهان افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: با افتتاح پردیس‌های سینمایی مهتاب به عنوان نخستین سینمای غرب اصفهان، شهروندان شمال و غرب شهر می‌توانند فیلم‌های روز کشور را در این مجموعه مشاهده کنند.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه با سرمایه گذار مقرر شد سینما مهتاب دارای دو پردیس سینمایی باشد که شهروندان بتوانند روزانه چهار فیلم از فیلم‌هایی که در بهترین سینماهای سطح کشور اکران می‌شود را مشاهده کنند.      

وی با بیان اینکه یکی از پردیس‌ها با ظرفیت ۱۳۰ نفر و پردیس دیگر این سینما با ظرفیت ۳۰ نفر است، افزود: با افتتاح این مجموعه سینمایی تردد شهروندان به مرکز شهر کاهش یافته و در کاهش آلودگی ناشی از تردد و تسریع در عبور و مرور شهروندان نیز تاثیر بسزایی دارد.                                              

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نخستین سینمای غرب اصفهان در ایام الله دهه فجر با حضور مدیران شهری و استانی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.   

وی خاطرنشان کرد: پروژه پیرایش شهری با هدف بهبود کیفیت و سیما و منظر خیابان‌های اصفهان در دستور کار مناطق ۱۵ گانه شهر قرار گرفته که در این منطقه خیابان شریف غربی هدف طرح است.

اشرفی ادامه داد: بهسازی پیاده‌روها، رسیدگی به فضای سبز و ساماندهی‌های ترافیکی از موارد مطرح شده در پروژه پیرایش شهری در خیابان شریف غربی خواهد بود.                 

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی کمیته پیرایش شهری خیابان شریف غربی هر هفته برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت توافق و همکاری ساکنان، پروژه پیرایش شهری این خیابان تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده و سال‌های آینده در سایر خیابان‌های منطقه نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 398910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.