توزیع بیش از ۲ هزار دست روکش صندلی بین رانندگان تاکسی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۲۱۰۰ دست روکش صندلی بین رانندگان تاکسی شهر اصفهان به صورت رایگان توزیع شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توزیع روکش صندلی بین رانندگان تاکسی شهر اصفهان در جهت رفاه ویژه رانندگان و مسافران با مصوبه شورای شهر، تایید شهرداری اصفهان و پیگیری سازمان تاکسیرانی انجام شده است.

وی افزود: از آنجایی که شهر اصفهان یک شهر توریستی و گردشگری است و رانندگان در خط اول مواجه با گردشگران، توریست‌ها و شهروندان هستند، تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا ظاهر خودروها در نظر عموم مطلوب باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح ارائه روکش صندلی رایگان به رانندگان تاکسی زرد به ترتیب اولویت انجام شده است، تصریح کرد: در این طرح خودروهایی که از وضعیت ظاهری مناسبی برخوردار نیستند، شناسایی و روکش به آنها داده می‌شود و تا پایان سال تمام رانندگان تاکسی شهری اصفهان از روکش صندلی جدید برای خودروهایشان استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های لاستیک‌های توزیع شده، خاطرنشان کرد: سال تولید این لاستیک‌ها ۲۰۱۹ میلادی بوده و دارای چهار سال ضمانت است و تنها به مالک خودروی تاکسی تحویل داده می‌شود.

منوچهری تاکید کرد: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

کد خبر 398900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.