جمع‌آوری پرنده‌فروشی‌های بازار دهاقان

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری دهاقان گفت: از زمان ابلاغ ممنوع بودن فعالیت پرنده‌فروشی در باز روز، هیچ گزارشی درمورد ادامه کار آن‌ها مشاهده نشده است.

داریوش یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به اجرای پروژه تسطیح بازار روز این شهر، اظهار کرد: تاکنون هشت هزار و۵۰۰ مترمربع میزان خاکریزی و زیرسازی، شش هزار متر تسطیح و آماده‌سازی و چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع شن‌ریزی، بسترسازی و غلطک‌زنی انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه ۵۸ میلیون ریالی برای آماده‌سازی مجموعه بازار روز، افزود: درحال حاضر تعداد ۱۳۵ نفر به عنوان فروشندهمواد غذایی، پوشاک و لوازم پلاستیکی در این بازار شناسایی و کارت فعالیت برای آن‌ها صادر شده است.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری دهاقان از همکاری نکردن برخی کاسبان این بازار گلایه و خاطرنشان کرد: با وجود اخطار به فروشندگان مواد غذایی و دیگر کاسبان برای انتقال به قسمت آسفالت شده، اما همچنان برخی در برابر این دستور قانونی و بهداشتی مقاومت می‌کنند.

یزدانی تاکید کرد: از زمان ابلاغ ممنوع بودن فعالیت پرنده‌فروشی در باز روز، هیچ گزارشی درمورد ادامه کار آن‌ها مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر جایی برای انتقال بازار روز در شهر مهیا نیست، اما امیدواریم همانگونه که کسبه برای ممنوعیت فعالیت پرنده‌فروشی در این بازار همکاری کردند در زمینه‌های دیگر نیز همراه مدیریت شهری باشند.

کد خبر 398889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.