مهیا کردن آرامستان باغ رضوان برای زمان‌های بحرانی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سردخانه حجمی در قالب فاز یک و دو برای مواقع اضطراری در آرامستان باغ رضوان با ظرفیت ۳۰۰ عدد ایجاد و سالن تطهیر این آرامستان بازسازی شده است.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه کنترل پروژهای سازمان آرامستان با اشاره به اقدامات انجام شده در آرامستان باغ رضوان از مهرماه ۹۷ تا مهرماه سال ۹۸ اظهار کرد: در این فاصله زمانی یکساله حدود پنج هزار و ۳۷۱ نفر که سه هزار و ۱۴۲ نفر آنها مرد و مابقی زن بوده اند، در آرامستان باغ رضوان دفن شده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول بازه زمانی یکساله ۴۲۶ نفر نیز در آرامستان‌های محلی شهر اصفهان دفن شده‌اند، گفت: ساماندهی آرامستان‌های محلی شهر اصفهان از طریق مدیریت واحد، خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در پی دارد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ساخت قبور چند طبقه در آرامستان باغ رضوان افزود: حدود پنج هزار حفره جهت استفاده در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در آرامستان باغ رضوان آماده شده است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در آرامستان باغ رضوان تصریح کرد: اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان (ثامن) از سمت خیابان جی و میدان رحیل از سمت خیابان ارغوانیه باعث رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان شده است.

امیری افزود: سردخانه حجمی در قالب فاز یک و دو برای مواقع اضطراری در آرامستان باغ رضوان با ظرفیت ۳۰۰ عدد ایجاد و سالن تطهیر این آرامستان بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن باغ رضوان در قالب فاز سه تکمیل شده است، تصریح کرد: این اپلیکیشن در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان با امکانات متنوع طراحی شد و شهروندان می توانند از طریق این اپلیکیشن خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: تکمیل وتوسعه فیبر نوری در سطح قطعات، نصب میز مدیریت هوشمند و نصب استندهای هوشمند اطلاع رسانی در سالن تطهیر از دیگر اقداماتی است که برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در آرامستان باغ رضوان ارائه شده است.

کد خبر 398792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.