نیازمند ترویج لطافت و مهربانی در شهر هستیم

شهردار مشهد گفت: به شدت در شهر نیازمند ترویج لطافت و مهربانی هستیم و ایجاد لطافت از ویژگی‌های فرهنگ و هنر است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در مراسم افتتاح گذر فرهنگ و هنر مشهد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در کنار آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس بزرگ تئاتر مشهد شاهد افتتاح گذر فرهنگ و هنر شهر نیز هستیم.

وی با بیان اینکه به شدت نیازمند لطافت و مهربانی در شهر هستیم، تصریح کرد: معتقدیم هنر با ویژگی‌های خودش با ذوق و مهربانی که در نهادش است می تواند کمک بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد.

شهردار مشهد تصریح کرد: گذر فرهنگ و هنر در روزمره‌ترین رفتارهای خود نیز می توانیم بهره‌ای از ذوق و مهربانی داشته باشیم.

کلائی ادامه داد: نکته‌ای که به نظرم مکمل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرمایه گذاران این پروژه خواهد بود، این است که نظام بهره برداری از این مجموعه نظام درخوری باشد و با همین کیفیتی که احداث شده است، بهره برداری شود.

شهردار مشهد گفت: گذر فرهنگ و هنر مشهد یک تجربه است و همراه با اصحاب رسانه وظیفه داریم که به این گذر جان بدهیم تا توفیق این گذر باعث شود گذرهای هنر دیگری در شان مشهد راه اندازی شود.

وی افزود: انتخاب مکان برای احداث این گذر از حیث حضور زائران حضرت رضا(ع) و گذران بخشی از وقت آنها در این گذر بسیار مهم است و معتقدیم چنانچه نظام بهره‌برداری از این گذر درست انجام شده باشد می تواند به پررونق ترین گذر فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود.

کد خبر 398687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.