رفع مشکلات جاده محله اندوان به شرط همکاری اداره راهداری

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان جهت اجرای طرح ورودی محله اندوان و اتصال بلوار ورودی به محور برگزار و در تلاش هستیم تا پایان امسال مشکل خیابان خاتون‌آبادی را برطرف کنیم.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روستای اندوان در محدوده منطقه ۱۵ است که روزانه خدمات خوبی از سوی شهرداری به این روستا ارایه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری پیاده‌روسازی معبر اصلی روستای اندوان انجام شده است، افزود: لکه‌گیری و زیرسازی آسفالت گذرهای این روستا از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات جاده مواصلاتی روستای اندوان، گفت: با توجه به عرض کم، باریک بودن خیابان خاتون‌آبادی(حدفاصل میدان شش‌راه تا میدان اندوان) و مشکلات ترافیکی فراوان آن که منجر به وقوع تصادفات پی در پی شده بود، تاکنون جلسات زیادی با مسئولان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای همچنین اداره کل راه و شهرسازی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان جهت اجرای طرح ورودی محله اندوان و اتصال بلوار ورودی به محور برگزار و در تلاش هستیم تا پایان امسال مشکل خیابان خاتون‌آبادی را برطرف کنیم.

قاسمی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری منطقه ۱۵ نسبت به زیرسازی و آماده‌سازی مقطع مورد نظر به طول حدود ۱۶۰۰ متر حدفاصل میدان شش راه تا میدان اندوان و عرض هر طرف چهار متر جمعاً هشت متر تا مرحله اجرای بیس (مطابق  طرح ابلاغی به شماره ۲.۶۷۶۸ مورخ ۹۷/۱۰/۲۹) اقدام و در مکاتبه‌ای به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان اعلام کند.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز موظف شده ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به کنترل طرح و آماده بودن مسیر مطابق طرح اقدام و بلافاصله در صورت مساعد بودن شرایط جوی نسبت به اجرای آسفالت خیابان خاتون‌آبادی اقدام کند.  

کد خبر 398684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.