ساختمان مسکونی نسیم رحمت ۱ افتتاح شد

مراسم افتتاحیه ساختمان مسکونی نسیم رحمت با حضور شهردار منطقه هشت شهرداری اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان قم، فرماندار اصفهان و سایر مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تهیه مسکن همواره یک معضل اساسی برای ازدواج جوانان و آغاز زندگی مشترک بوده و دولتمردان در دولت‌های مختلف سعی کرده‌اند با ارایه راهکارهای عملیاتی و نظری به رفع این مشکل بپردازند.

خیران "موسسه خیریه فرهنگی اجتماعی مسجد القدس اصفهان" نیز کوشیده‌اند با ساخت مجموعه مسکونی ۱۴ واحدی با عنوان "نسیم رحمت ۱" با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، نقشی در رفع این مشکل اساسی جوانان داشته باشند.

محسن جعفری، مدیر خیریه فرهنگی اجتماعی مسجد القدس در مراسم افتتاحیه ساختمان مسکونی نسیم رحمت ۱ که امروز جمعه _هشتم آذرماه_ برگزار شد، اظهار کرد: در سه واحد از واحدهای مسکونی این ساختمان زوج‌های جوان ساکن شده‌اند و کلنگ‌زنی مجموعه دوم نسیم رحمت نیز امروز انجام می‌شود؛ قصد داریم تا تعداد واحدهای این مجموعه ها به ۱۱۰ واحد برسانیم.

حجت‌الاسلام سیدمحی الدین میر میرشدی، مدیر اجرایی خیریه مسجد القدس اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به همکاری شهرداری اصفهان در تامین زمین‌های مورد نیاز ساخت این مجموعه مسکونی، خاطر نشان کرد: به ثمر نشستن طرح‌هایی همچون مسکن مهر یا طرح ملی مسکن مشروط به استفاده از توان بسیج است، زیرا در صورتی که بسیج به میدان بیاید حجم زیادی از مشکلات رفع می‌شود.

وی با اشاره به کاهش آمار ازدواج در کشور افزود: بسیج مسکن سازی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شده و باید نهادهای دیگر کشور نیز در این حوزه هماهنگی و همکاری داشته باشند؛ اگر از این روش تهیه مسکن برای زوج‌های جوان در سایر نقاط کشور استفاده شود تا پنج سال آینده بخش زیادی از نیاز مسکن کشور رفع خواهد شد.

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تغییر کاربری در این شهر بسیار مهم است، زیرا اصفهان در زمین‌خواری رتبه دوم کشور را دارد.

به گزارش ایمنا، بر اساس تفاهم نامه استفاده از واحد های مسکونی این مجموعه، زوج‌های جوان می‌توانند در دو سال ابتدایی زندگی مشترک خود از واحدهای این ساختمان مسکونی استفاده کنند.

کد خبر 398614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.