محور دروازه قرآن تا پایان امسال ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز از ساماندهی محور دروازه قرآن به عنوان اصلی‌ترین ورودی شیراز تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود طهماسبی با بیان اینکه برای ساماندهی دروازه قرآن به کمک مسئولین استانی نیاز داریم، اظهار کرد: ساماندهی ورودی دروازه قرآن از این لحاظ که معرفی‌کننده و نماد شهر شیراز است از اهمیت بسزایی برخوردار است بنابراین یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های شهرداری منطقه سه ساماندهی این محور است.

وی افزود: با توجه به اینکه این محور حدفاصل دروازه قرآن تا پلیس‌راه در محدوده شهری قرار ندارد، اما دغدغه مهم شهرداری است به همین منظور ما با جدیت به دنبال راه‌اندازی کارگروهی در سطح مسئولین استانی برای ساماندهی این محور هستیم.

طهماسبی پیگیری‌های انجام شده در این خصوص را اثربخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توجه به فرصت کمی که تا نوروز ۹۹ باقیمانده است بتوانیم کارگروه را راه‌اندازی و قبل از سال عملیات اجرایی ساماندهی را انجام دهیم.

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز از آغاز عملیات عمرانی نهضت آسفالت در منطقه خبر داد و با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ هزار مترمربع عملیات عمرانی روکش آسفالت تا پایان سال در منطقه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ هزار مترمربع در قالب نهضت آسفالت در دستور کار قرار گرفته است که با احتساب اقدامات انجام شده در مجموع ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر محدوده منطقه تا پایان سال آسفالت می‌شوند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز نهضت آسفالت اکثر معابر منطقه عملیات روکش آسفالت انجام می‌شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه این طرح از معابر محلات کم‌برخوردار منطقه آغاز و به تدریح در سایر محلات با اولویت محورهای گردشگری انجام خواهد شد.

طهماسبی از اجرای بیش از ۲۶ هزار متر تراش و ترمیم آسفالت در بلوارها و معابر منطقه سه خبر داد و با بیان اینکه در شش ماه دوم سال بلوارها و معابر منتهی به اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری در دستور کار قرار دارد، گفت: تراش، ترمیم آسفالت جدید در معابر منطقه از یک ماه گذشته آغاز و تا پایان سال همزمان با آماده‌سازی شهر برای نوروز ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز افزود: تاکنون در بلوارهای امام رضا (ع) و محدوده دروازه قرآن و خیابان سفر عملیات تراش و ترمیم آسفالت انجام و بلوارهای سلمان فارسی، نصر و هفت تنان در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: درزگیری آسفالت خیابان‌های حافظ، نفت، تختی و بلوار جمهوری انجام شده و سایر معابر منطقه نیز در دستور کار است.

کد خبر 398532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.