معاندان در رخداد اخیر با سلاح گرم آمده بودند

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: معاندان و اشرار در رخداد اخیر با سلاح گرم آمده بودند.

به گزارش ایمنا، سردار غلامحسین غیب پرور سه‌شنبه در آیین تجمع بسیجیان شیراز بیان کرد:در رخداد های اخیر با معاندان اسلحه به دست مواجه شدیم و اماکن خصوصی و خدمت رسان عمومی را آتش زدند.

وی با اشاره به اینکه باید قانونی با اخلالگران برخورد شود متذکر شد:  زمانی که امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند، کسی نمی‌دانست که این نهاد مقدس چه تاثیر شگرفی در روند ثبات و حفظ انقلاب اسلامی می گذارد.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با اشاره به فتنه تیر ٧٨ بیان کرد:مردم در تمامی فتنه ها تمام کننده و از بین برنده فتنه ها هستند ،ماجرای کوی دانشگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد اما مردم آن موضوع را تمام کردند و در سال ٨٨ فتته‌ای دیگر رقم خورد و وقتی تمام شد که مردم آمدند .

غیب پرور معتقد است بسیجیان هیچگاه از آرمان های امام راحل دست نمی‌کشند و اظهار کرد: سالیانی است که فتنه های مختلفی در ایران توسط دشمنان شکل می گیرد اما فرزندان ملت با افتخار آفرینی مانع از هر آسیبی به کشور شدند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اکنون بزرگترین و قطب موشکیجهان است تاکید کرد: این در حالی است که پیش از انقلاب ایران تنها یک ژاندارم در منطقه بود و هیچ قدرتی از خود نداشت. 

او با بیان اینکه ایران اسلامی توانست ماجرای خباثت آلود داعش را مدیریت کند، گفت: امروز فلسطینی‌ها به دارندگان موشک تبدیل شده‌اند در حالی که تنها سلاحشان سنگ بود.ایران اسلامی توانست دست خباثت اربابان عربستان و حجاز و امارات کوچک را رو کند.

غیب پرور فتنه امسال را با فتنه های سال قبل متفاوت دانست و افزود:  اطلاعات دقیقی در اختیار داریم از آمریکا، کشورهای اروپایی، سلطنت طلبها و منافقین که دلالت بر این دارد که فتته ٩٨ کاملا مجزا از دیگر فتته‌هاست.

وی ادامه داد: برای اولین بار در حجم وسیع شاهد استفاده از سلاح گرم بودیم، لذا ضرروی است ابتدا بین کسانی که خیابان‌ها آمدند با اراذل و اوباش تمیز داده شود.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه برای اعتراض به گرانی عنوان کرد: در سطح جامعه تورم، گرانی، بیکاری و مشکلات معیشتی وجود دارد و همه به خوبی این را می‌دانیم اما مردم با وجود گله‌ها، اصل نظام و رهبر و خط مقدم شهدا را می‌خواهند و از آنها پیروی می‌کنند. 

غیب پرور ادامه داد: امروز کسی در رأس قوه قضاییه قرار گرفته که مطیع رهبری است، قدر ارزش‌های دینی و ملی را می‌داند و از این رو مردم منتظر هستند بدانند کسانی که سلاح به دست گرفتند، آن را از کجا بدست آورده‌اند؟ 

غیب پرور با بیان اینکه انقلاب شهید و هزینه داده و باید تمام قد برای حفظ آن بایستیم، عنوان کرد: این فتنه با این گستردگی و تنوع در دو روز جمع شد و باید شاکر خداوند باشیم.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)  همچنین با بیان اینکه شرط بسیجی بودن، ایمان و بصیرت، استقامت است، گفت: اگرچه در حوادث اخیر همدلی بین نیروهای امنیتی وجود داشت اما عامل پیروزی خدای متعال، اهل بیت(ع) و شهدا بود.

کد خبر 398315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.