رشد ۱۵ درصدی آمار مسافران مترو تبریز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز از افزایش ۱۵ درصدی آمار جابه‌جایی مسافر توسط مترو تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید بشیریان بناب با اعلام این خبر اظهار کرد: با آغاز سهمیه‌بندی بنزین روزانه به تدریج بر تعداد مسافران قطارشهری تبریز افزوده شده و مردم استقبال خوبی از این وسیله حمل و نقل عمومی پاک داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز افزود: در ۱۲ روز گذشته تعداد مسافران مترو تبریز روزانه به ۱۵ هزار نفر افزایش یافته که نسبت به گذشته به طور متوسط با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قطار شهری تبریز با برخورداری از ۱۰ ایستگاه فعال از ائل گلی تا میدان ساعت و خدمات دهی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱، ارزان‌ترین مترو را در مقایسه با دیگر شهرهای کشور دارد.

بشیریان با اشاره به اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای بهره‌برداری سریع از کل خط یک، ابراز امیدواری کرد که با الحاق ایستگاه‌های جدید به مسیر خدمات رسانی بهره‌برداری، آمار مسافران رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز با اشاره به ازدحام عمومی ایستگاه‌ها در ساعات خاص، از مسافران درخواست کرد برای سهولت در تردد، از حضور حداکثری در یک نقطه خاص از سکوی قطار خودداری کنند تا ایمنی عمومی تامین شود.

کد خبر 398245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.