اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار شد

اقشار مختلف مردم تهران با برپایی تجمعی در میدان انقلاب تهران دخالت بیگانگان و همچنین تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.

به گزارش ایمنا، در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر دوشنبه(۴ آذر ۱۳۹۸) اقشار مختلف مردم  تهران ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده، با برپایی تجمعی در میدان انقلاب ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.

تهرانی‌ها با شعارهای "لبیک یا خامنه‌ای" ، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه‌گر" ،"ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم " و ...انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کرده و اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

همچنین برخی از تجمع کننده‌گان پلاک‌کاردهایی با عنوان "مسئولین ذوق نکنید، مخالف گرانی ها هستیم، به عشق سید علی آمده ایم "،"ما دلواپسیم، ما گله مندیم، چون ما انقلابی هستیم"، " نه به بی کفایتی، به فسا د، به خیانت، نه به نفوذ" و ... در دست داشتند.

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان امروز تهران گفت: حضور امروز مردم تهران تیرخلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر است.

وی با اشاره به این که هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند تصریح کرد:‌شما از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن (ع) بودید تا در برابر معاویه تنها نماند. ای کاش شما بودید تا امام حسین (ع) در عاشورا تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آنجا سر می‌داید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع مردم گفت: پیام راهپیمایی امروز این است که ما خودمان مشکلات کشورمان را حل می‌کنیم و نیازمند بیگانگان نیستیم.

وی افزود: از مردم به این علت که مسیر خود را از معترضین جدا کردند تشکر می‌کنم. انتظارم از مردم ایران این است که ضمن اینکه حقوق خود را پیگیری می‌کنند به عوامل خارجی اجازه ندهند که از احساسات آنها سوء استفاده کنند.

در حاشیه این مراسم سیامک رهپیک عضو شورای نگهبان با بیان این‌که مردم پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند، گفت: مردم برای نظام هزینه داده‌اند و به راحتی از آن دست بر نمی‌دارند.

وی افزود: راهپیمایی مردم بسیار پرشور و خوب برگزار شد اگرچه اوضاع و احوال اقتصادی برای خیلی از آحاد مردم مناسب نیست و تحت فشار هستند ولی قدرت تحلیل مردم بالا است و مردم براساس این تحلیل و بینش و بصیرتی که دارند رفتار کرده به کشور خود علاقه‌مند بوده و از ارزش‌ها حفاظت می‌کنند.

همچنین پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که اتفاقات اخیر یک درس مهم برای تمامی مسئولین داشت، اظهار کرد: این درس آن بود که ما باید به مردم فضای انتقاد و اعتراض قانونی را بدهیم که منجر به اغتشاش نشود.

خبر تکمیل می شود...

منبع: ایسنا

کد خبر 398110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.