افزایش ۱۰ میلیونی وام نوسازی تاکسیرانی

در این بسته خبری از اتمام روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر(عج) تا آغاز عملیات گل‌کاری پاییزه در شهر بندرعباس و انتظار هشت ساله شهرداری تهران برای دریافت اتوبوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اتمام روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر(عج)

عباس حلوائی زاده، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر(عج) تا پایان هفته خبر داد.

راه‌اندازی مجموعه سایت‌های جدید شهرداری سمنان

وحید پرویزی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه اندازی و بهره برداری از مجموعه سایت های جدید شهرداری سمنان خبر داد.

تبریز ۱۷ نقطه سیل خیز دارد

علی آخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۷ نقطه شهر تبریز برای رفع خطر سیل شناسایی شده است که باید با همکاری دستگاه های مربوطه مثل شهرداری رفع شود.

افزایش ۱۰ میلیونی وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: وام پرداختی به رانندگان جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی از ۴۰ به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

آغاز عملیات گل کاری پاییزه در شهر بندرعباس

مصطفی خادم، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آغاز کاشت بیش از ۸۵ هزار نشاء گل اطلسی در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان شهرداری‌ها و جهاددانشگاهی

تفاهم‌نامه همکاری‌ میان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جهاد دانشگاهی در حوزه انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و به منظور هم افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات طرفین امضاء شد.

انتظار ۸ ساله شهرداری تهران برای دریافت اتوبوس

پیمان سنندجی، مدیر عامل اتوبوسرانی شهر تهران درباره عمل نکردن دولت به تعهدات خود در خصوص ارایه اتوبوس به شهرداری‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس در تهران وجود دارد که ۵۰ درصد این ناوگان فرسوده است.

ایجاد گذر فرهنگ و هنر در سبزوار

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: گذرگاه فرهنگ و هنر با مشارکت شهرداری‌ها و بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

به هیچ جایگاه سوختی در اهواز آسیب وارد نشده است

علیرضا عالیپور،معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از وارد شدن خسارت دو میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومانی به محدوده شهری اهواز در پی ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

احداث ۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه‌ سواری

وهاب میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین از احداث ۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سطح شهر خبر داد.

کد خبر 398078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.