احداث مرکز کنترل ترافیک در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: طرح احداث مرکز کنترل ترافیک در این منطقه در زمینی به مساحت دو هزارمتر مربع مراحل پایانی را طی می‌کند و به محض تصویب طرح و تعیین بودجه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک کوهستانی قائمیه یکی از جذابیت‌های منطقه ۱۳ است، اما به دلیل وجود برخی معضلات استفاده درستی از این پارک نمی‌شود، البته بنا به درخواست مردم منطقه اقداماتی در راستای ساماندهی این پارک انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی این پارک در بودجه پیش بینی و اقداماتی نظیر ساخت سرویس بهداشتی، تامین روشنایی و پیاده‌روسازی مجموعه آغاز شده است تا جذابیت استفاده از این پارک برای مردم بیشتر شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به ساخت ورزشگاه دستگرد در محله دستگرد، خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتباری در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده، آماده بهره‌برداری است و در آینده نزدیک توسط شهردار اصفهان افتتاح می‌شود.  

شرفا ادامه داد: این مجموعه ورزشی دارای پارکینگ، بخش اداری و سالنی به مساحت ۷۰۰ مترمربع است و مردم دستگرد می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به طرح مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان در منطقه ۱۳، خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت دو هزارمتر مربع شامل دو طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و چهار طبقه برای مرکز کنترل ترافیک است.  

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این مجموعه‌ برای ساخت در بودجه منطقه پیش‌بینی شده است و طرح این مجموعه مراحل پایانی را طی می‌کند و به محض تصویب طرح و تعیین بودجه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 398072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.