علوفه حیات وحش اصفهان در صورت بارش برف توزیع می‌شود

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: علوفه برای حیات وحش مناطق حفاظت شده استان در صورت بارش برف و کاهش دما توزیع می شود.

مرتضی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: بارش برف در روزهای اخیر در حدی نبوده که برای حیات وحش مشکلی ایجاد شود براین اساس در حال حاضر نیازی به توزیع علوفه در مناطق حفاظت شده استان نیست.

وی همچنین به آمار شکاروصید در مناطق حفاظت شده طی ماه آبان اشاره کرد و گفت: ۱۵ مورد تخلف در مناطق تحت مدیریت استان رخ داد و ۲۸ شکارچی غیرمجاز نیز دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استانشکار غیرمجاز پستانداران در ماه گذشته را ۹ مورد اعلام کرد و افزود: از شکارچیان شش راس کَل، دو راس میش و یک راس آهو کشف و ضبط شده است.

جمشیدیان اضافه کرد: شکارچیان غیر مجاز هشت قطعه پرنده از جمله پنج کبوتر جنگلی، دو کبوتر چاهی و یک قطعه خوتکا را شکار کردند.

وی با اشاره به چهار مورد زنده گیری پرندگان  و یک مورد زنده گیری پستانداران در ماه گذشته، ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست از شش مورد اقدام به شکار متخلفان در ماه گذشته نیز جلوگیری کردند.

جمشیدیان گفت: از متخلفان چهار قبضه سلاح غیرمجاز، هشت قبضه سلاح مجاز( چهار قبضه ساچمه زنی، سه قبضه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه بادی) کشف و ضبط شده است.

کد خبر 398069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.