عباسی: نیم فصل‌های اول برایمان طلسم شده‌اند

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حسینی بازیکن خوبی بود، من هم در تیم ذوب آهن تلاش می‌کنم، اما قرار نیست جای بازیکن دیگری را پر کنم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه تیم در حال آماده سازی خود برای دیدار با فولاد خوزستان است، اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. بدنم آماده است و می توانم به تیم خدمت کنم، اما هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده ام.

وی با اشاره به اینکه همه در نتایج گذشته و ضعیف این تیم نقش داشته اند، تصریح کرد: بازیکنان خوبی داریم و به آینده امیدوار هستم. متحد شده ایم تا از پنج دیدار نهایی حداکثر امتیازات را بگیریم و دست پر به ذوب آهن برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه قرار نیست جای محمدرضا حسینی را در ذوب آهن پر کند، گفت: حسینی بازیکن خوبی بود، من هم در تیم ذوب آهن تلاش می‌کنم، اما قرار نیست جای بازیکن دیگری را پر کنم.

عباسی در پاسخ به این سوال که چرا ذوب آهن همیشه در چند سال اخیر نیم فصل اول را بد شروع می کند، تصریح کرد: واقعا نمی دانم، شاید نیم فصل های اول برای ما طلسم شده باشند! اما تلاش می‌کنیم تا دیگر این اتفاق نیفتد. چندین سال است که در ذوب آهن حضور دارم و در زمان یحیی گل محمدی و بعد از او هم چنین اتفاقی افتاده و ما در نیم فصل دوم خوب کار کرده ایم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم ریشه داری است و تا به امروز شرمنده هواداران شده ایم. با توجه به شناختی که از تیم دارم در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد و بهترین نتیجه ممکن را خواهیم گرفت.

کد خبر 397596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.