رشد تقریبا ۲۰۰۰ واحدی شاخص بورس امروز ۲۸ آبان‌ماه

شاخص کل بازار بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز توانست با رشد نزدیک به دو هزار واحد روند صعودی روز گذشته خود را حفظ و تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز _سه شنبه ۲۸ آبان ماه_ از همان ابتدا روند افزایشی در پیش گرفت و در نهایت با یک هزار و ۹۶۱ واحد رشد به ۳۰۴ هزار و ۶۸۸ واحد رسید.

از تغییرات دیگر شاخص های بورس نیز می توان به افزایش یک هزار و ۵۷۹ واحدی شاخص کل هم وزن، ۵۲۵ واحدی شاخص قیمت، یک هزار و ۱۴۲ واحدی شاخص بازار اول، پنج هزار و ۲۷۲ واحدی شاخص بازار دوم، یک هزار و ۳۸۱ واحدی شاخص صنعت، و افزایش ۲۰ واحدی هر کدام از دو شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و ۵۰ شرکت فعال تر بازار اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران، یک هزار ۹۶۰ میلیون سهم طی ۲۶۶ هزار و ۱۴۵ معامله و به ارزش بالغ بر ۹ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۶۳۸ میلیون ریال شد. ارزش بازار نیز در پایان معاملات امروز به ۱۱ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۳۰۱ میلیارد ریال رسید.

در این میان نمادهای "داروح۱"، "وساخت۱" و " خکمک۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "لوتوسح۱"، "غنوش۱" و "سفانو۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 397430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.