فعالیت مترو از صفه تا کاوه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان از گسترش سرویس دهی به شهروندان در خط یک متروی اصفهان خبر داد و گفت: متروی اصفهان از ساعت ۱۲ امروز-چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸- از ایستگاه صفه تا ایستگاه کاوه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

علیرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از نخستین ساعات روز گذشته فعالیت پیمانکاران و کارکنان شرکت متروی اصفهان برای رفع نواقص در ایستگاه‌های آسیب دیده خط یک مترو آغاز شد.

وی با بیان اینکه در پی ناآرامی‌های چند روز گذشته تعداد پنج ایستگاه خط یک قطار شهری اصفهان از جمله ایستگاه‌های شهید علیخانی، شهید مفتح، شهید چمران، شهید باهنر، دکتر شریعتی و تختی دچار آسیب شد، تصریح کرد: بیشترین خسارت به ایستگاه شهید علیخانی و مفتح وارد شده است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده حداقل ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و تأسیسات خط یک متروی اصفهان خسارت وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب به قطارهای مترو در حد شکسته شدن شیشه‌ها و خسارات اصلی به ایستگاه‌ها و تجهیزات مترو بوده است.

فاتحی گفت: با تصمیم مدیریت شهری خط یک متروی اصفهان از ساعت ۱۲ ظهر امروز(چهارشنبه) حدفاصل ایستگاه صفه تا ایستگاه کاوه سرویس دهی خود را آغاز و تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر 397414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.