تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان فعال شد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در دو روز گذشته اختلالاتی در سرویس‌دهی اتوبوسرانی به شهروندان ایجاد شد، اما از صبح امروز تمام ۱۰۳ خط اتوبوسرانی اصفهان فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" اظهار کرد: از صبح امروز(سه شنبه) تمام خطوط تندرو و کندروی اتوبوسرانی اصفهان فعال شده و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر ۲۸ دستگاه اتوبوس شهر به طور کامل از بین رفت، گفت: در چند روز گذشته به ۶۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خسارت وارد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به شروع فعالیت خط یک قطار شهری اصفهان، افزود: خط یک قطار شهری اصفهان از ساعت هفت صبح با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا پایانه صفه فعال شده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش برای ساماندهی پنج ایستگاه شمال خط یک قطار شهری اصفهان در حال انجام است تا امکان سرویس‌دهی به صورت کامل تا شمال شهر به شهروندان فراهم شود.

صلواتی گفت: با هماهنگی شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی، امروز فعالیت سرویس مدارس از سر گرفته شد تا مشکلی برای جابجایی ۷۳ هزار دانش آموز اصفهانی نداشته باشیم.

کد خبر 397355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.