هرگونه پیامی از سوی مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: تنها نیروهای امنیتی هستند که می توانند مردم را آرام کنند، آن هم از راه مدارا و نه با خشونت. صدور هرگونه پیامی از سوی نمایندگان و مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد.

فضل الله صلواتی در مورد طرح اجرا شده برای بنزین و نحوه برخورد مردم با آن به خبرنگار ایمنا گفت: اعتراض حق مردم است اما خشونت نه. مردم با خشونت و تخریب اموال خصوصی و عمومی و ضرر به بیت المال مخالف هستند؛ اما گران کردن بنزین به صورت ناگهانی و بدون مصوبه مجلس کار صحیحی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که نمایندگان از چه طریقی می توانند فشارهای اقتصادی این طرح را برای مردم کمتر کنند و آرامش را به جامعه بازگردانند؟ گفت: هیچ کاری از دست کسی ساخته نیست. تنها نیروهای امنیتی هستند که می توانند مردم را آرام کنند آن هم از راه مدارا و نه با خشونت. صدور هرگونه پیامی از سوی نمایندگان و مسئولان خشم مردم را بیشتر خواهد کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: فضای گرانی و بیکاری بر روی دوش مردم سنگینی می کند و امروز هم گرانی بنزین جوانان را عصبانی کرده است. دولت می خواهد با بسته های حمایتی به مردم کمک کند اما این راهکار خوب و مفیدی برای این روزها نیست. اگر در حال حاضر از افزایش قیمت بنزین به این میزان صرف نظر کنند و همان نرخ ۱۵۰۰ تومانی را در نظر بگیرند و باقی آن را به صورت پلکانی افزایش دهند موفق تر خواهند بود.

صلواتی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب شهید رجایی هم دست به گران کردن بنزین زد، گفت: در آن زمان همه مردم هوادار شهید رجایی بودند و روحیه ای انقلابی داشتند اما امروز اختلافات و فاصله ها زیاد شده است و باید رهبران و مسئولان کشور این وضعیت را با کمک افراد شایسته و با تجربه مدیریت کنند.

کد خبر 397351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.