تکمیل طرح پایش تصویری در ورودی‌های دهاقان

شهردار دهاقان گفت: میادین ورودی شهر دارای زیرساخت‌های سامانه پایش تصویری است و به زودی تکمیل تجهیزات آن انجام می‌شود.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری در سه نقطه از این شهر، اظهار کرد: به زودی "میدان طبیعت" که در سمت شمال شهر قرار دارد نیز به این سامانه مجهز می‌شود.

وی، گفت: این دوربین‌ها دارای قابلیت پلاک‌خوان و کنترل سرعت با قابیلت دید در شب است و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

شهردار دهاقان با اشاره به اصلاح سه تقاطع همسطح در انتهای "بلوار گلستان"، "خیابان شهید فرهمندیان" و "ولیعصر(عج)"، خاطرنشان کرد: اصلاح این تقاطع‌ها تاکنون یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه دربر داشته و نصب سرعتکاه نیز در "کوی نیله" و "خیابان شهید عبدالله حجازی" در دست اجرا است و به زودی عملیات باقیمانده به پایان می‌رسد.

بدریان با بیان اینکه هزینه‌های اجرای طرح‌های ترافیکی شهر به صورت امانی تامین شده است، گفت: اصلاح تقاطع همسطح "خیابان امین" به سمت "بلوار انقلاب"، "ولیعصر(عج)"، "صدرالعلما" و "نهضت‌آباد" نیز در انتظار مصوبه شورای ترافیک است تا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

وی از نیمه تمام بودن طرح کنارگذر شهر که از "بلوار گستان" به سمت "میدان حکیم جهانگیرخان قشقایی" عبور می کند خبرداد و افزود: باتوجه به اینکه این طرح بسیار سنگین و هزینه‌بر است، امیدواریم با عملیات‌هایی که انجام شده فاز نخست آن تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری برسد.

شهردار دهاقان تصریح کرد:  عملیات زیرسازی این کنارگذر به طول یک‌هزار متر و عرض۴۰ متر احداث می‌شود با اختصاص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام اقداماتی مانند کوه‌بری با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث دیوار سنگی به طول یک‌هزار متر و اختصاص سه میلیارد ریال، جدول‌گذاری با هزینه دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، احداث کانال دفع آب‌های سطحی و آسفالت پل‌سازی با بیش از دو میلیارد ریال انجام می‌شود.

بدریان با اشاره به رفع موانع و مشکلات نصب پل عابر پیاده در مقابل اداره آموزش و پرورش واقع در "بلوار انقلاب"، خاطرنشان کرد: این پل در چند سال گذشته جهت تردد دانش‌آموزان نصب شده بود، اما به لحاظ بعضی از مشکلات استفاده کمتری از آن می‌شد و در حال حاضر مشکلات آن رفع شده است.

کد خبر 397205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.