فردوسی پور به سوال یکی از طرفدارانش در رابطه بازگشتش به تلوزیون واکنش نشان داد

تهیه کننده مجری و گزارشگر ورزشی با سابقه و محبوب کشورمان امشب در جریان جشن امضا، با سوال جنجالی یکی از طرفدارانش رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از چند روز پیش عادل فردوسی پور وعده وعده داده بود که برای مردم یک دیدار عمومی همراه با مراسم امضای کتاب "فوتبال علیه دشمن" که ماه قبل نسخه‌ی صوتی اش را منتشر کرده بود و با استقبال استثایی علاقه مندانش مواجه شده بود، ترتیب می دهد. وعده ای که امروز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتابفروشی نشر چشمه پریس با استقبال ۵۰۰ نفری تحقق یافت.

۵۰۰ نفر از علاقه مندان عادل آمده بودند تا از نزدیک با محبوب خود دیدار کنند. استقبال از این چهره محبوب به قدری به یادماندنی بود که نیروهای امنیتی کار بسیار سختی برای تامین امنیت آن کتابفروشی و حتی حفاظت از عادل داشتند. استقبالی که به خوبی نشان داد حتی اگر تیریبون را از فردوسی پور بگیرند، مردم او را فراموش نمی کنند، بلکه برعکس بر محبوبیت بی پایان این چهره دوست داشتنی اضافه می کند.

اما در حاشیه جشن امضا، یکی از مردم بالای سن رفت تا کتابش را به عادل فردوسی پور بدهد تا امضا کند، در حین ملاقات با عادل، آن طرفدار از عادل پرسید " شما قرار بود دیروز بازی ایران و عراق را گزارش کنید، شایعه بود؟ شما چه زمانی به تلوزیون برمی‌گردید؟" عادل هم که در چند ماه اخیر هیچ صحبتی در خصوص شایعات نکرده است، در جواب آن هوادار گفت: چه خبراااا خوبید؟ آن هوادار هر بار که از فردوسی پور خواست که جواب واضحی بدهد، عادل هم مدام می گفت چه خبراااا خوبید؟ موضوعی که به خوبی نشان می دهد این تهیه کننده با سابقه علاقه ای به صحبت راجع به حواشی در مورد گذشته و آینده خود ندارد.

کد خبر 396950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    0 0
    فوتال ایران اشفته است مثلا دسته سوم صاحب ندارد برای بهبود ان بایستی :تعداد تیم ها در دسته سوم از 85 به 75 تیم کاهش یابد شروع مسابقات از مرداد هرسال تا فروردین سال بعد باشد کلیه تیم ها در مرحله اول شرکت کنند ودر مرحله دوم 20تیم در 2گروه مسابقه دهند و4تیم به دسته دوم بروند . اگر تیمی در مسابقه ائل غیبت کرد 2سال محروم شود .