انتظار دارم انصاری فر به کالدرون تذکر دهد/ از پرسپولیسی‌ها گله‌مندم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: گفته‌اند که از مدیرعامل سپاهان برای صحبت‌هایش گله‌مندیم، من هم گله‌مندم که چرا سرمربی که چهار ماه است به ایران آمده، می‌گوید فوتبال مهندسی شده است؟

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص گفته‌های اخیر وی، اظهار کرد: آقای انصاری‌فر یکی از مدیران تحصیلکرده، با اخلاق و ورزشی فوتبال کشور است و من از این بابت خوشحال هستم، اما از ایشان انتظار دارم به سرمربی خود درباره صحبت‌هایش تذکر بدهد.

وی درباره اینکه چه سندی برای گفته‌هایش درباره قرارداد بازیکنان پرسپولیس دارد، افزود: سند من صحبت‌های یکی از دروازه‌بان پرسپولیس در تلویزیون است؛ در یک برنامه از بیرانوند پرسیدند که "درست است شش بازیکن پرسپولیس ۵۰ میلیارد تومان گرفته‌اند" این بازیکن پرسپولیس هیچ اعتراضی نکرد، بعد هم من ندیدم جایی اعتراض کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: چرا باید آقای کالدرون به کنایه حرف از یک تیم متمول اصفهانی بزند؟ چرا خبرنگاران مرتب از من درباره ارقام قراردادها می‌پرسند؟ دروغ است که استنلی کی‌روش ۸۰۰ هزار دلار گرفته است.

وی ادامه داد: گفته‌اند که از مدیرعامل سپاهان برای صحبت‌هایش گله‌مندیم، من هم گله‌مندم که چرا سرمربی که چهار ماه است به ایران آمده، می‌گوید فوتبال مهندسی شده است؟

تابش خاطرنشان کرد: گفته‌اند اگر از این به بعد کسی توهین کند، شکایت می‌کنیم؛ ما هم اگر کسی به تیممان توهین کرد شکایت می‌کنیم.

تیم ها بیایند جمع شویم و قراردادها را روی میز بگذاریم

وی اضافه کرد: از زمانی که گفتند نتایج مهندسی شده است، چهار امتیاز از ما گرفته شد؛ بازی با سایپا پنالتی برای ما نگرفتند، بازی با پارس جنوبی گل سالم ما را نگرفتند و در مقابل برای آن‌ها پنالتی گرفتند و بازیکنمان را احراج کردند؛ اگر هم مهندسی شده باشد، برای تیم دیگری شده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه سال گذشته هم که برانکو مدام درباره سپاهان صحبت می‌کرد، افزود: سپاهان در هزینه کردن تیم چهارم یا پنجم لیگ است و نمی‌دانم این رقم‌های عجیب از کجا آمده‌اند.

وی گفت: بیاییم همین چند تیم که درباره قراردادهایشان حرف می‌زنند جمع شوند و قراردادها را روی میز بگذاریم؛ کاش ما هم مثل دیگران فقط یک تیم داشتیم، اما ما یک باشگاه هستیم و باید برای تمام تیم‌هایمان هزینه کنیم.

کد خبر 396861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.