چرا تمامیت‌طلبان از سخنان رئیس جمهور برآشفته شدند؟/ پاسخ حرف حق، انگ زدن نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: چرا تا صحبت از فسادهای میلیارد دلاری به میان آمد دلواپسان برآشفته شدند؟ اگر این سخنان به ناحق هم زده شده باشد پاسخ آن فرار رو به جلو نیست. این آشفتگی به دلیل عبور از کدام خط قرمز است؟!

محمد علی محمدی در خصوص پخش شب نامه و هجمه های اخیر تندرو ها علیه رئیس جمهور به خبرنگار ایمنا گفت: تمامیت طلبان به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس یازدهم و خالی بودن دستشان، دست به جنجال آفرینی زده اند. رئیس جمهور چه سخنانی را در شهر یزد به زبان آورد که نباید مطرح می شد؟ کجای این حرف که "باید به فساد های میلیارد دلاری نیز رسیدگی شود" برای کشور حاشیه ساز است؟

وی افزود: کجای این سخن رئیس جمهور کاربرد انتخاباتی دارد که اینگونه تمامیت طلبان را برآشفته کرده است؟! سوال من این است که اگر قوه قضائیه به جرم های میلیارد تومانی رسیدگی می کند به این معنی است که در کشور ما فساد میلیارد دلاری وجود ندارد؟ اگر وجود ندارد به مردم اعلام کنید و اگر وجود دارد به آن رسیدگی کنید. به چه دلیلی به سخنان رئیس جمهور برچسب دوقطبی سازی می زنید؟ اینکه بگوییم با فساد مبارزه کنید دوقطبی سازی است؟ اگرهم دو قطبی ایجاد کنند، قطعا یک قطب آن مفسدین هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: چرا تا صحبت از فسادهای میلیارد دلاری به میان آمد دلواپسان برآشفته شدند؟! اگر این سخنان به ناحق هم زده شده باشد پاسخ آن فرار رو به جلو نیست. شما که اهل فلسفه و منطق هستید در حضور مردم به آن ها بگویید در کشور فساد میلیارد دلاری وجود ندارد. این آشفتگی به دلیل عبور از کدام خط قرمز است؟! 

محمدی با اشاره به پخش شب نامه علیه رئیس جمهور در مجلس گفت: آیا این عمل دو قطبی سازی است یا سخنان رئیس جمهور؟ آیا شان مجلس که افراد بزرگی مانند مقام معظم رهبری بر صندلی آن تکیه زده اند این است که شما در آن علیه رئیس جمهور کشور شب نامه پخش کنید؟! چرا وقتی حرف حقی از زبان کسی خارج می شود، به جای پاسخگویی می خواهید صدایش را خفه کنید؟! رئیس جمهور  خطاب به دادستان ها و قضات شریف کشور گفته اند به فسادی که در هر دو جناح وجود دارد رسیدگی کنید. کجای این حرف کارکرد انتخاباتی دارد؟

وی تصریح کرد: چرا عالی ترین مرجع در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مختلف باید علیه عالی ترین مقام اجرایی کشور موضعگیری کرده و وی را به دادن شعار تبلیغاتی محکوم کند؟! 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر این نکته که فتنه ۹۸ یک جنجال رسانه ای بود و امروز نیز زمان آغاز آن است، گفت: جنجال سازی ها به این دلیل است که این افراد باید با دستان خالی در انتخابات شرکت کنند. مردم به یک ایده، فکر و روش رای می دهند که این افراد هیچ کدام از آن بهره نبرده اند.

محمدی افزود: پاسخ حرف حق، انگ زدن نیست. آیا روش حضرت علی (ع) این بود؟ آِیا حضرت هر منتقدی را به حاشیه سازی متهم می کرد یا با روی باز به انتقادات او پاسخ می داد؟ رئیس جمهور از شما در خواست کرد به فسادهای دانه درشت نیز رسیدگی کنید و چون پاسخی ندارید وی را به حاشیه سازی متهم می کنید. چرا از پاسخگویی می ترسید؟

وی با اشاره به سخنان غلامحسین کرباسچی مبنی بر اینکه رئیس جمهور به دلیل شعارهای منتقدان عصبانی شد و علیه قوه قضائیه موضع گرفت، گفت: این چه حرفی است که آقای کرباسچی زده اند؟ اگر آستانه تحمل یک رئیس جمهور تا این اندازه پایین است که تحت تاثیر شعار های مردم موضوعی را بیان کند، چرا در انتخابات گذشته پشت سر او قرار گرفتید؟ من امیدوارم آقای کرباسچی این گفته را تکذیب کند.

کد خبر 396758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    2 0
    با سلام ، جناب محمدی ، اگر جنابعالی در مورد فساد میلیارد دلاری سوالی دارید ، بهتره از جناب زنگنه بخواهید در مورد پرونده کرسنت و استات اویل سکوت خود را بشکنند و پاسخگو باشند، بهتر است دولت هم به وظایف خود در مبارزه با فساد به خوبی عمل کند تا دیگر شاهد دادگاه دختر مظلوم!!!! وزیر و داماد وزیر و برادر رییس جمهور و سایر مدیران دولتی نباشیم ، قوه قضاییه باید بار وظایف دولت را هم به دوش بکشد؟!!! حراست وزارتخانه ها در امر مبارزه با فساد، وظیفه ای ندارند؟!!! سخنگوی قوه قضاییه پاسخ مستدل و جامعی به اظهارات جناب رییس جمهور دادند و از بی اطلاعی رییس جمهور اظهار تعجب کردند( جنابعالی اظهارات ایشان را نشنیده بودید؟!!!)، جناب محمود صادقی هم در توییتی از اظهارت رییس جمهور انتقاد کرد ، ایشون هم جدیدا جزو دلواپسان شده؟!! چرا هر کس به دولت محبوبتان انتقاد می کنید ، به او برچسب دلواپس و تندرو و تمامیت طلب می زنید ؟!!! فکر نمی کنید دوران این برچسب زدن های کلیشه ای خیلی وقته که به پایان رسیده است، بهتر است دولت محبوبتان به فکر بهبود معیشت مردم باشد.
  • احمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    با سلام ، جناب محمدی ، انتقاد از سخنان جناب روحانی اسمش انگ زدنه؟!!!!! همه باید به به و چه چه کنند و یا سکوت کنند که به شما برنخوره؟!!!! تمام وظیفه مقابله با فساد بر عهده قوه قضاییه است ؟!!! دولت وظیفه ای در این مورد ندارد؟!!! شما نمی دونی وظیفه پیگیری اموال بابک زنجانی در خارج از کشور بر عهده دولته ؟!!! دلیلش هم واضحه ، چون قوه قضاییه نمایندگی خارج از کشور ندارد ، بهتر نیست دولت به جای طعنه زدن به قوه قضاییه ، حواسش به زیر مجموعه خودش باشد ، تا هر چند روز یکبار شاهد دستگیری تعدادی از مدیران دولتی نباشیم ؟!!!! در منطق شما ، سخنگوی قوه قضاییه که یه اظهارات جناب روحانی ، جواب مستدل و جامعی داد ، دلواپس و تندرو و تمامیت طلب است ؟!!! جناب محمدی تمامیت طلب و تندرو کیست ؟!!! کسانی که با ادعای دروغ و اثبات نشده تقلب ، ماهها کشور را به آشوب کشیدند ، یا کسانی که به نامزد پیروز تبریک گفتند و اگر اعتراضی داشتند ، به مراجع قانونی مراجعه کردند ؟!!! بهتره برای شعور مخاطبتان کمی ارزش قائل شوید، دوران برچسب زدن و فرافکنی و فرار رو به جلو گذشته و دوران پاسخگویی فرا رسیده ، الان دولت محبوبتان سرکاره.