ایران بهترین برگزار کننده کنفرانس ایستگاه های آینده بود

مدیر بخش مسافری اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان با قدردانی از اقدامات برگزارکنندگان ششمین دوره کنفرانس ایستگاه های آینده در ایران گفت: ایران بهترین برگزارکننده کنفرانس ایستگاه های آینده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارک گوئگون امروز چهارشنبه _۲۲ آبان ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین نشست بین المللی ایستگاه های آینده در روزهای اخیر به میزبانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد و امروز سومین روز از این کنفرانس جهانی به بازدید فنی از ایستگاه راه آهن اصفهان اختصاص یافته بود.

وی افزود: تجربه و نوع بهره برداری از ایستگاه راه آهن منطقه اصفهان برای مدیران راه آهن کشور های دیگر بسیار قابل توجه بود و تعدادی از میهمانان این کنفرانس که پیش از این در برنامه بازدید فنی ثبت نام کرده بودند امروز در برنامه بازدید از راه آهن اصفهان شرکت کردند.

مدیر بخش مسافری اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان با اشاره به میزبانی مناسب شهر اصفهان در برنامه بازدید فنی از راه آهن این شهر تصریح کرد: تعداد زیادی از متخصصان و کارشناسان شبکه حمل و نقل ریلی در این دوره از کنفرانس اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان حضور داشتند و انتقال تجربیات میان آنها موجب پیشرفت سطح امنیت و خدمت رسانی در ایستگاه های راه آهن خواهد شد.

گوئگون اضافه کرد: حضور بی سابقه مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی جهان در کنفرانس ایستگاه های آینده ایران موفقیت جدید اتحادیه بین المللی راه آهن ها بود که در ایران حاصل شد و برای ما بسیار قابل توجه بود. میزگردهای تخصصی در خصوص ایمن سازی و پایدارسازی ایستگاه های راه آهن که در این دوره از کنفرانس برگزار شد نیز نشان دهنده استقبال کارشناسان از طرح ایستگاه های آینده بود.

وی ادامه داد: صاحب نظران ایرانی و خارجی در میزگردهای تخصصی این کنفرانس به ارائه راهکارهای ایجاد ایستگاه های راه آهن آینده پرداختند و این نشان دهنده ظرفیت علمی کشورهای عضو اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان در این حوزه است.

کد خبر 396722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.