پارکی ترامپولینی اعجاب انگیز در استانبول + عکس

تصور کنید سفر بعدی شما رفتن به جنگلی باشد که در آن از طریق ترامپولین‌ها از یک شاخه به شاخه دیگر پرش می‌کنید و بی‌پروا در بین تپه‌های سرسبز تاب بازی می‌کنید، چه احساسی خواهید داشت؟

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معماران اهل نیویورک پارکی جنگلی در پایتخت ترکیه طراحی کرده‌اند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق ترامپولین‌هایی جالب مسیر داخل پارک را سپری کنند.

این معماران با در نظر گرفتن این‌که هیچ پارک مرکزی در استانبول وجود ندارد، تصمیم گرفتند فضایی مملو از جاده‌های زیبا و سرسبز، تاب‌های بازی، تپه‌ها و ترامپولین‌های غول‌پیکر در سراسر پارک احداث کنند تا بین مردم استانبول و طبیعت سرسبز آن پیوندی عمیق به وجود آورند.

پارک مرکزی جدید در محل یک فضای سبز قدیمی در فاصله ۶ مایلی شمال پایتخت ترکیه بنا شده است و همانند یک زمین بازی عمل می‌کند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند خاطراتی به‌یادماندنی را تجربه کنند.

مردم می‌توانند ضمن لذت از تماشای زیبایی‌های منحصر به‌فرد پارک مرکزی استانبول، به کاوش در طبیعت بپردازند و لحظاتی به یاد ماندنی را در ذهن خود رقم بزنند.

پارک مرکزی استانبول از پنج بخش اصلی تشکیل شده است که هر یک از این بخش‌ها از ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود برخوردار است و علاقمندان خاصی را به سمت خود جذب می‌کند. در بخشی از پارک که مملو از جاده‌های پرپیچ‌وخم است، تاب‌های بازی و تپه‌های سبز بی‌شماری تعبیه شده است در حالی‌که در بخش مجاور آن استخر توپی عظیم برای سرگرم کردن کودکان احداث شده است.

بخشی از پارک جنگلی به پیاده‌روی و کاوش اطراف اختصاص داده شده است که در آن مردم می‌توانند فضای اعجاب‌انگیز را از طریق ترامپولین‌هایی که به صورت پیچ در پیچ مسیر بین درختان را طی می‌کند، نظاره کنند.

یک جاده پرپیچ‌و خم که در دوطرف محصور در مجسمه‌هایی خارق‌العاده است، چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره نگه می‌دارد و آب‌نمایی عظیم و مکعبی شکل در زیر سایه درختان بلند پارک جنگلی استانبول، مردم را به شنا دعوت می‌کند.  

کد خبر 396652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.