ارزش بسته‌های امانات پستی گمرک اصفهان حدود ۵۷ میلیارد ریال است

مدیرکل گمرکات استان اصفهان ارزش بسته‌های ورودی و خروجی گمرک امانات پستی اصفهان در هفت ماهه ۱۳۹۸ را ۵۶ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک استان اصفهان، رسول کوهستانی پزوه اظهار کرد: در هفت ماهه امسال ۶۲۰ بسته ورودی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال و همچنین سه هزار و ۶۸۷ بسته خروجی به ارزش ۵۱ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال تشریفات گمرکی آنها در گمرک امانات پستی اصفهان انجام گرفته است.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش ۱۱ درصد افزایش و از نظر تعداد ۲۳ درصد کاهش مجموع بسته ورودی و خروجی گمرک امانات پستی اصفهان بوده است

مدیرکل گمرکات استان اصفهان در خصوص رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ماموران گمرک اصفهان در پست شاهین شهر و روزهای پنجشنبه در پست فولادشهر مستقر هستند.

کوهستانی پزوه اضافه کرد: خدمات پستی مراسلات خارجی شهرستان کاشان نیز توسط ماموران گمرک کاشان یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌پذیرد و در صورت نیاز در روزهای دیگر هفته نیز نسبت به اعزام کارشناس گمرکی اقدام می شود.

روابط عمومی اداره کل گمرک استان اصفهان همچنین اعلام کرد که با توجه به اعطای تفویض اختیار رئیس کل گمرک ایران به مدیرکل گمرکات استان اصفهان در صورت فراهم شدن شرایط و ضوابط در دفاتر پستی، از ظرفیت قانونی نیابت به پست برای انجام تشریفات گمرکی مرسولات و بسته‌های صادره استفاده خواهد شد.

کد خبر 396527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.