تخریب کنندگان، اصولگرای اصیل نیستند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از بزرگان و ریش سفیدان جریان اصولگرایی مشهد می‌خواهیم به جای سکوت در برابر تخریب‌ها، اجازه ندهند این بداخلاقی ها در شهر امام رئوف(ع) ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری صبح امروز(دوشنبه) در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه پس از انتخابات یک اقلیت در حال آسیب زدن به جریان اصیل و منصف اصولگرایی در مشهد هستند، اظهار کرد: هنوز شش ماه از شروع به کار شورای پنجم نگذشته بود که موضوع پرونده اتهام یکی از اعضای شورا توسط این گروه اقلیت یاد شده مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدا اعلام کردیم به پیگیری‌های حقوقی و نتایج این پرونده پایبندیم، افزود: روند دادرسی طی شده در دوران مدیریت جدید قوه قصاییه نقطه قوت این پرونده است و امیدواریم نتایج حاصل شده تایید شود.

رئیس شورای شهر مشهد درباره اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو نفر از اعضای شورای شهر، تصریح کرد: این جریان از عنوان جعل برای تخریب شورای پنجم استفاده کردند و این در حالی است که نه جعلی رخ داده و نه دادگاهی تشکیل شده است که مفهوم جعل را تایید کند.

وی ادامه داد: صدها نفر از این گونه مدارک استفاده و به واسطه آن مزایای شغلی دریافت کرده‌اند؛ امیدواریم دستگاه قضایی دوگانه عمل نکرده و به همه این موارد رسیدگی کند.

حیدری نتیجه این اقدامات را نا امیدی و اعتماد سوزی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: از بزرگان و ریش سفیدان جریان اصولگرایی مشهد می‌خواهیم به جای سکوت در برابر تخریب‌ها، اجازه ندهند این بداخلاقی ها در شهر امام رئوف(ع) ادامه یابد.

کد خبر 396408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.