وصول لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها/ بازگشت بندرعباس به حالت عادی

در این بسته خبری از نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی شهرداری گلستان تا استقرار تولیدکنندگان در بازارهای شهرداری مشهد و احداث فاز نخست بزرگراه ابریشم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پیوست زیست محیطی کمربند شرق در حال تدوین است

محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: پیوست زیست محیطی کمربند شرق قزوین چندمنظوره است و بررسی آن نیاز به زمان دارد، در حال حاضر بخشی از بررسی و مطالعه آن انجام شده و تعهد می‌دهیم که ظرف دو ماه آینده این پیوست به شورای شهر ارائه شود.

رونمایی از سامانه گردشگری شهری سمنان

وحید پرویزی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: سامانه جامع گردشگری شهری سمنان به زودی رونمایی می‌شود.

شهرداری‌ها مکلف به تدوین برنامه پنج ساله هستند

محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: براساس قانون شهرداری‌ها مکلف هستند برنامه پنج ساله خود را به تصویب وزارت کشور برسانند.

لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها دوفوریتی شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دو فوریتی شدن لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی شهرداری گلستان

بهلول فرزین، سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی با تأکید بر رونق و تسریع در اجرای پروژه‌ها، از افتتاح پروژه‌های در حال احداث زورخانه، کتابخانه و سالن‌های ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد.  

بندرعباس به حالت عادی بازگشت

اسماعیل موحدی نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از رفع آبگرفتگی‌ها و بازگشت شهر به حالت عادی خبر داد.

استقرار تولیدکنندگان در بازارهای شهرداری مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهردار مشهد از استقرار تولیدکنندگان واقعی در بازارهای شهرداری مشهد خبر داد و گفت: نمایشگاه محصولات ارگانیک و جشنواره انار نیز در مشهد برگزار شده است.

تصویب افزایش عوارض ورود به طرح ترافیک

محسن پور سید آقایی، معاون عمران و حمل و نقل شهرداری تهران گفت: پیشنهاد افزایش ۵۰ درصدی ورود به محدوده طرح ترافیک، تصویب شد.

درجه ۱۹ شهرداری کشور ارتقا یافت

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۱۹ شهرداری پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های این سازمان و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط خبر داد.

احداث فاز نخست بزرگراه ابریشم

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار از آغاز احداث فاز نخست بزرگراه ابریشم این شهر خبر داد.

کد خبر 396301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.