اعلام نیاز از سوی زلزله‌زدگان آذربایجان نداریم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون ضرورتی از سوی جمعیت هلال احمر کشور در خصوص جمع آوری کمک های مردمی استان برای هموطنان زلزله زده اعلام نشده است.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست های مردمی مبنی بر اعلام درگاه‌های پرداخت هلال احمر برای واریز وجوه نقدی کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تاکنون ضرورتی از سوی جمعیت هلال احمر کشور در خصوص جمع آوری کمک های مردمی استان به نفع هموطنان زلزله زده اعلام نشده است.

وی افزود: ذخائر امدادی از جمله جیره های غذایی، چادر، پتو، موکت نیازهای منطقه را تامین کرده است با این وجود برای کمک به زلزله زدگان باید منتظر تصمیم گیری شورای مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی بود اما تا این لحظه کمک خواهی از مردم اعلام نشده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: چند موسسه غیر قانونی شماره کارتهایی را برای واریز وجوه نقدی و جمع آوری کمک های مردمی اعلام کرده‌اند که رسمیت ندارد و جمعیت هلال احمر اعلام می کند که تا این لحظه ضرورتی برای جمع آوری کمک های مردمی وجود ندارد.

مومنی خاطرنشان کرد: هلال احمر در صورت نیاز به کمک های مردمی از طریق مراجع قانونی، رسانه ها و صدا و سیما اطلاعیه صادر خواهد کرد.

کد خبر 396192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.