آیفون ۱۲ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

آیفون ۱۲ به اولین گوشی چهار دوربین اپل تبدیل خواهد شد و با طراحی منحصر به فرد خود در سال ۲۰۲۰ همه را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از معرفی آیفون X که دارای طرح متفاوتی بود، آیفون‌های بعدی سری X و آیفون‌های ۱۱ با همان سبک وارد بازار شدند. به نظر می‌رسد طراحی آیفون ۱۲ بیشترین تغییرات را پس از چند سال به خود خواهد دید و قرار است شرکت اپل محصول جدید خود را با طرح و سبک خاصی وارد بازار کند. این گوشی که ظاهر آن شبیه آیفون ۴ و ۵ اپل خواهد بود، سال میلادی جدید در دسترس علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار می‌گیرد.

اپل قصد دارد در مدل آیفون ۱۲  به جای استفاده از از لبه‌های خمیده، طراحی زاویه‌دار به کار ببرد تا مانند نمونه‌های آیفون ۴ و ۵ راحت‌تر در دست جا بگیرد و از نظر ظاهری نیز بهتر باشد. تحلیلگر اپل اعلام کرده است اندازه صفحه نمایش این مدل گوشی به جای ۵.۸ اینچ، ۵.۴ اینچ خواهد بود. علاوه بر این آیفون ۱۲ از اینترنت نسل ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، برای تولید آیفون ۱۲ از قاب فلزی میان‌بدنه استفاده می‌شود و روکش شیشه ۲.۵ D روی هر دو پنل جلو و عقب را می‌پوشاند.

 این گوشی به فناوری شارژ بی‌سیم معکوس مجهز خواهد بود؛ گفته شده است در مدل آیفون ۱۲ بریدگی بالای صفحه نمایش گوشی به طور کامل حذف خواهد شد و سنسورهای زیادی در نوار باریک بالای پنل نمایشگر قرار می‌گیرد. با حذف این بریدگی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، اندازه قسمت‌های تعیین‌شده برای دوربین TrueDepth فیس آیدی، اسپیکر مربوط به مکالمه و دوربین مخصوص سلفی کاهش پیدا می‌کند. افراد زیادی طرفدار حذف این بریدگی در مدل‌های آیفون هستند.

احتمالا آیفون ۱۲ به اولین گوشی چهار دوربین اپل تبدیل خواهد شد. محصول جدید اپل در قاب پشتی خود از یک دوربین "زمان پرواز" (TOF) نیز بهره می‌برد؛ این نوع دوربین می‌تواند جزئیات زیادتری را با عمق بیشتر نشان دهد. دوربین زمان پرواز از یک لیرز کوچک برای روشن‌کردن نور مادون قرمز استفاده می‌کند؛ این نور اطلاعات هر چیزی را که در برابر سنسور دوربین قرار دارد، دوباره به دوربین بازمی‌گرداند و می‌تواند از یک شی، تصویری با عمق‌ زیاد ایجاد کند. اپل قصد دارد با طراحی آیفون ۱۲، سبک طراحی کلاسیک آیفون ۴ را دوباره زنده کند.

کد خبر 396174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.