امدادرسانی به ۲۵۶ حادثه در ساری

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در مهر ماه گذشته ۲۵۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شد که در این عملیات‌ها ۴۰ نفر از شهروندان و میهمانان نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، سیدحمید هاشمی از امدادرسانی به ۲۵۶ حادثه در این شهر در مهرماه خبر داد و افزود: از مجموع عملیات‌های انجام شده ۱۰۱ مورد اطفای حریق و ۱۵۵ مورد امداد و نجات بوده است .

وی تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار مامور آتش‌نشان با ۳۰۰ خودرو آتش‌نشانی به محل وقوع حوادث اعزام شدند و در عملیات‌های انجام شده ۴۰ نفر از شهروندان و میهمانان حوادث نجات پیدا کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به خسارات ناشی از حوادث خاطرنشان کرد: متاسفانه ۱۰ نفر در اثر حوادث رخداده در این مدت مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

هاشمی با اشاره به ارایه خدمات این سازمان به محدوده خارج از شهر، اظهار کرد:  ۲۰۰ مامور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری جهت انجام ۵۳ عملیات به خارج از محدوده شهری اعزام شده‌اند.

وی بیشترین علت آتش‌سوزی در مهر ماه را به ترتیب رعایت نکردن موارد ایمنی و بی‌احتیاطی در استفاده از مواد جامد سوز با عاملیت انسانی و برق عنوان کرد و افزود: شهروندان در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره  ۱۲۵ تماس و نوع حادثه و آدرس دقیق را اطلاع دهند.

کد خبر 396073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.