احداث ترمینال جنوب غرب استان در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در دو سال گذشته اقداماتی را در بخش‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و فضای سبز انجام داده‌ایم که یکی از مهم‌ترین این اقدامات احداث ترمینال جنوب غرب استان است.

محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تملک زمین این ترمینال در سال  ۹۷ و ۹۸ مطرح بوده است و پس از تملک زمین ساخت و طراحی ترمینال انجام می‌شود، اظهار کرد: مساحت در نظر گرفته برای احداث این ترمینال ۶۰ هزار مترمربع است و بخشی از مسافرت‌های درون شهری و برون شهری استان اصفهان به شهر اصفهان را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه طرح راست گرد بزرگراه شهید آقارب پرست به بزرگراه شهید میثمی در سال جاری به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی خیابان باغ فردوس، تصریح کرد: یکی از درخواست‌های مردم از شهرداری ساماندهی این خیابان و اصلاح عرض آن بود زیرا ساکنان این منطقه از شهر به دلیل حجم ترافیکی بالا و پارک خودروها در کناره خیابان با مشکل مواجه بودند.

وی عنوان کرد: از سال گذشته اعتباری  برای رفع مشکل این خیابان در نظر گرفته شد تا از حجم بالای ترافیک و پارک خودروها جلوگیری شود، امسال نیز با در نظر گرفتن اعتبار لازم کار ساماندهی ادامه دارد.

شرفا با بیان اینکه در طولانی مدت باید راه‌های دسترسی دیگری برای خیابان پیش بینی شود، تاکید کرد: دو گذر دیگر نیز از سمت بزرگراه شهید میثمی، قائمیه وکشاورز برای خیابان باغ فردوس پیش بینی شده است تا ترافیک این خیابان را کاهش دهد که پس از انجام مطالعات و دریافت مصوبات لازم اجرایی می‌شود.

کد خبر 395845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.