شهرام‌ الله‌آبادی رییس هیئت تکواندو شد

شهرام الله آبادی با ۹ رای و امیرحسین پور حبیب با هشت رای رقابت تنگاتنگی داشتند و در نهایت الله آبادی به مدت چهار سال رییس هیئت تکواندو شد، اما دو نفر از کاندیدها در اعتراض به لابی گری در انتخابات از حضورشان به عنوان کاندید انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان امروز _سه شنبه ۱۴ آبان ماه_ ساعت ۱۱و ۱۵ دقیقه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سید محمد فولادگر رییس فدراسیون و اعضای مجمع در محل سالن ورزشکاران برگزار شد. 

محمد سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان با تشکر از حضور افراد در مجمع، اظهار کرد: خوشحال هستم که هیئت های ورزشی مهم شده اند و در این دور از انتخابات هیئت تکواندو ۱۳ نامزد داریم؛ این حضور خود ارزشمند است.

وی در خصوص یک سال برگزار نشدن مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استاد اصفهان با اشاره به منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: اعتراضات زیادی در خصوص برگزار نشدن هیئت وجود داشت، اما با وجود ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان تصمیم گرفتیم تا دستور مکتوب از وزارت در خصوص بازنشستگان دریافت نکرده ایم، مجمع انتخابات هیئت‌ها را بدون حضور افراد بازنشسته برگزار کنیم که نیاز به ثبت نام مجدد داشت و این پروسه چند ماه زمان برد.

سلطان حسینی با اشاره به بیان موضوع لابی گری در انتخابات هیات تکواندو، تصریح کرد: با هیچ کس لابی گری نکرده و نخواهم کرد و عمل افراد برای من مهم است. هرکدام ازکاندیدها رای لازم را به دست آورد و انتخاب شود از او حمایت می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان ضمن درخواست از همکاری و حمایت از کاندیدای انتخابی گفت: امیدوارم در چهار سال آینده کاندیدای برتر با اهداف و برنامه های دقیق به جلو گام بردارد و همه از او حمایت کنند.

فرشته عبداللهی با اشاره به لابی گری در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو از حضور انصراف داد. فراز عیدی‌وندی به نفع شهرام الله‌آبادی از انتخابات کناره‌گیری کرد. سیروس موسوی نسب و احمد مثقالی نیز انصراف خود را اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، در نهایت از ۱۷ رای ماخوذه شهرام الله آبادی با ۹رای در مقابل امیرحسین پور حبیب با هشت رای پیروز شد و به عنوان رییس هییت تکواندو در چهار سال آینده انتخاب شد.

کد خبر 395752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹۱۲۸۵۷۹۲۵۳ IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 0
    با سلام فرامرز عیدی وندی به نفع اله آبادی کنارگیری کردند نه فراز