۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
جایزه ۲۰۰ میلیونی برای گیمرها

مدیر رضوانی گیم از پرداخت جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی برای مسابقات فیفا و pes خبر داد.

رسول رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسابقات چهارمین دور مسابقات بین الملی ورزشی و بازی های الکترونیک به مناسبت ۱۳ آبان، تصریح کرد: این مسابقات باهمکاری معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سازمان بسیج ورزشکاران در رشته های فوتبال سه نفره، فوتبال دستی، بیلیارد، پینگ پنگ، fifa ۲۰۲۰ وpes ۲۰۲۰ برگزار می شود و تا آخر امسال ادامه دارد.

رضوانی در خصوص هدف اصلی برگزاری این مسابقات،گفت: مدتی قبل سایت رنکینگ بازیکنان بازی های دیجیتال توسط معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در اصفهان افتتاح شد، ما به دنبال گسترش آن هستیم.

وی ادامه داد: سایت رنکینگ ورزشکاران دنیارا رده بندی می‌کند. فرمولی که در سایت استفاده شده باعث می شود استعداد های جدیدی کشف شود و بازیکنان رتبه خود را در بین دیگر بازیکنان در سطح بین الملی بدانند.

مدیریت هلدینگ رضوانی در خصوص تعداد افراد شرکت کننده در مسابقات بین المللی رضوانی گیم، اظهار کرد: در این دور از مسابقات در حدود چهارصد شرکت کننده در قالب دوهزار سهمیه شرکت می کنند همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت در این مسابقات ثبت نام و شرکت نمایند.

وی با اشاره به اعزام نفرات برتر این دوره از مسابقات به اربیل کردستان، گفت: نفرات برتر در اردیبهشت ماه سال آینده به اربیل عراق رفته و با نفرات برتر مسابقات رضوانی گیم اربیل عراق مسابقه می دهند و به نفرات برتر جایزه بزرگ مسابقه که ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد است، اهدا می شود.

داوود رفیعی مسئول کل مسابقات نیز در خصوص دور چهارم مسابقات بین المللی رضوانی گیم، گفت: در این دور از مسابقات از ۱۲ استان شرکت کننده داریم، همچنین قهرمان جهان در pes و fifa  در این مسابقات شرکت کرده است.

رفیعی با اشاره به گرایش بالای جوانان به بازی های دیجیتال،گفت: ورزش های الکترونیک باعث بالا رفتن هوش و هماهنگی بیشتر اعصاب و عضله‌ها می شود.

وی گفت: بزرگترین دور این مسابقات در سال۲۰۱۲ در تهران برگزار شد، اما تا کنون اعزام به مسابقات بین المللی نداشته ایم و برای اولین بار نفرات برتر این مسابقات به رقابت های بین المللی اعزام می شوند.

کد خبر 395727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.