استفاده از کاغذ پلیمری در تولید کتاب‌های پیام نور

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور گفت: استفاده از کاغذ پلیمری، علاوه بر صرفه‌جویی، موجب ارتقای کیفیت کتاب‌ها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدرضا محمدرضا خانی در تشریح فعالیت‌های مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اشاره به رونمایی از  سامانه امانت دیجیتال تولید کتاب الکترونیکی به نشانی "lib.pnu.ac.ir" گفت: با استفاده از این سامانه دانشجویان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در هر ترم به مدت ۶ ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی کلیه عناوین منتشره را داشته باشند. 

وی افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نوربه نشانی "digibook.pnu.ac.ir  " نیز امکان دسترسی به کتاب‌های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای کلیه دانشجویان فراهم می‌کند و دانشجویان می‌توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب‌ها را درب منزل خود تحویل گیرند.

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب‌های انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه به آدرس "apps.pnu.ac.ir " تهیه کنند.

وی ارائه خدمات چاپ کتاب‌های سایر انتشارات دانشگاه‌ها توسط این مرکز، در تیراژ حدود ۱۲ هزار را موفقیتی مطلوب دانست و افزود: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با استفاده از مقوا و کاغذ تحریر ایرانی، نقشی ویژه در حمایت از کالای ایرانی و صرفه جویی در هزینه‌ها نسبت به خرید نمونه‌های خارجی داشته است.

کد خبر 395702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.