۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
"پل" در خورشید می‌نوازد

کنسرت گروه موسیقی "پل"، ۱۶ و ۱۷ آبان در هنرسرای خورشید به روی صحنه می رود.

مهران خلیلی، سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی پل در گفت و گو با ایمنا در خصوص برگزاری کنسرت در هنرسرای خورشید اظهار کرد: این گروه از ۵ سال پیش فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و برای سومین بار  ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در اصفهان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: این کنسرت با ۱۲ قطعه در دو بخش به خوانندگی مجتبی عسگری و بیژن کامکار از ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود که قسمت اول موسیقی سنتی ایرانی در چهار تصنیف، ساز و آواز و تک نوازی ساز بین قطعات است و فضای کلاسیکی با نگاه موزیسین امروزی به موسیقی سنتی به وجود می آورد.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی پل افزود: در بخش دوم موسیقی پرانرژی کُردی اجرا می شود که شامل هشت قطعه همراه با یک قطعه ساز و آواز و یک تک نوازی تار، دف و تنبک است.

خلیلی خاطرنشان کرد: نوازنده های گروه موسیقی پل در این کنسرت نبیل یوسف شریداوی، سهیل اله دادیان، سینا اله دادیان، شهاب روحانی، رضا راستی، بهنام زمانیان، مهران شیران و امیر محمد نیک منش هستند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط گروه موسیقی پل می توانند به navayemehr.ir مراجعه کرده و یا  با شماره های ۰۹۱۳۹۱۲۶۵۳۱ و ۰۹۳۵۷۵۵۶۸۹۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 395608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.