قوانینی که برای کمک به دستگاه‌ها آمده در اصفهان استفاده نمی‌شود

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از قوانینی که برای کمک به دستگاه‌ها تصویب شده استفاده‌ای نشده است، تنها در بخش باغبهادران ۲۵ مدرسه مخروبه وجود دارد در حالی که مجلس اجازه فروش مدارس متروکه را داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن کوهکن عصر امروز (شنبه) در شورای اداری استان در جمع مدیران و فرمانداران استانی، اظهار کرد: مشکل امروز ما این است که کمتر شرایط و واقعیت‌های موجود حاکم بر امور اقتصادی کشور را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال است به برخی نقاط کشور اعتبارات محرومیت‌زدایی می‌دهند، افزود: هنوز بعد از این مدت طولانی این نقاط باز هم مطالبه دارند که این نشان می‌دهد یا با این بودجه‌ها کار دیگری انجام شده یا در موضوع محرومیت‌زدایی هزینه نشده است.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته برخی قوانینی تصویب کردیم که امروز نمی‌توانیم بگوییم اشتباه کردیم، گفت: در بسیاری موارد تنها به افزایش پرونده‌های قضایی کمک می‌کنیم برای مثال زمینی که در ۴۰ سال گذشته یک مالک داشته به دلیل اینکه اجازه تفکیک به آن نداده‌ایم امروز یک سند با ۵۰ مالک دارد چرا که به صورت عادی زمین‌ها تفکیک و واگذار شده است حال این افراد با هم اختلاف پیدا کرده‌اند و بدین ترتیب تنها به رشد پرونده‌های قضایی کمک شده است.

کوهکن با اشاره بر اینکه باید به سمتی برویم که تنها مجوزها را از دولت بخواهیم، افزود: باید از امکانات بالقوه استان برای تکمیل پروژه‌ها استفاده کنیم در حالی که به علت بی‌توجهی سال‌های طولانی اجرای یک پروژه را از دست می‌دهیم و بعد از آن هزینه چند برابری برای تکمیل آن نیاز خواهیم داشت.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از قوانینی که برای کمک به دستگاه‌ها تصویب شده استفاده‌ای نشده است، اظهار کرد: تنها در بخش باغبهادران ۲۵ مدرسه مخروبه وجود دارد در حالی که مجلس اجازه فروش مدارس متروکه را داده است همچنین قانون اجازه فروش بخش‌های تجاری مدارس در حریم خیابان‌ها را بدون هزینه تغییر کاربری داده تا هزینه آن در آموزش و پرورش خرج شود اما از هیچ کدام این قوانین در استان استفاده‌ای نشده است.

کد خبر 395365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.